aahh durka durka durka
Vraag
Beste antwoord (via DJ Chicken op 24-09-2016 20:01)
Ja, usb-disk/stick in een laptop en de audiouitgang van de laptop koppelen aan de AVR255.
Wellicht zullen er wel omvormers zijn maar dan heb je nog geen controle over de af te spelen bestanden.
Wellicht zullen er wel omvormers zijn maar dan heb je nog geen controle over de af te spelen bestanden.
Bla Bla Bla
Alle reacties
Ja, usb-disk/stick in een laptop en de audiouitgang van de laptop koppelen aan de AVR255.
Bla Bla Bla
Niet over nagedacht dat je inderdaad geen controle hebt over de bestanden. Ik heb een minipc aangesloten via hdmi. Daar zal het dan mee moeten.MarchelHoek schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 19:57:
Tnx
aahh durka durka durka
Volgens mij verzin je een oplossing voor een ander probleem.?
Waarom wil je per se vanaf usb muziek af kunnen spelen? Is er geen laptop of ander apparaat met een koptelefoonuitgang die de muziek kan spelen?
Waarom wil je per se vanaf usb muziek af kunnen spelen? Is er geen laptop of ander apparaat met een koptelefoonuitgang die de muziek kan spelen?
Gadgets FTW!
Ja de minipc doe nu dienst doet als Kodi media playerUrsamajor schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 20:02:
Volgens mij verzin je een oplossing voor een ander probleem.?
aahh durka durka durka