Muziek van USB afspelen op Harman Kardon AVR 255 receiver

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Topicstarter
Goedendag,

Mijn Harman Kardon AVR255 receiver heeft geen usb poorten. Is het toch mogelijk om via bv. een verloopkabeltje, een usb-disk/stick met muziek af te kunnen spelen op mijn AVR255?

Mvg,
Simon

aahh durka durka durka

Beste antwoord (via DJ Chicken op 24-09-2016 20:01)

• MarchelHoek
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-10 10:23
Ja, usb-disk/stick in een laptop en de audiouitgang van de laptop koppelen aan de AVR255.
Wellicht zullen er wel omvormers zijn maar dan heb je nog geen controle over de af te spelen bestanden.

Bla Bla Bla

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• MarchelHoek
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-10 10:23
Ja, usb-disk/stick in een laptop en de audiouitgang van de laptop koppelen aan de AVR255.
Wellicht zullen er wel omvormers zijn maar dan heb je nog geen controle over de af te spelen bestanden.

Bla Bla Bla

• DJ Chicken

DJ Chicken

Topicstarter
MarchelHoek schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 19:57:
Niet over nagedacht dat je inderdaad geen controle hebt over de bestanden. Ik heb een minipc aangesloten via hdmi. Daar zal het dan mee moeten.

Tnx

aahh durka durka durka

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-10 11:47

Ursamajor

Astrofotograaf

Volgens mij verzin je een oplossing voor een ander probleem.?
Waarom wil je per se vanaf usb muziek af kunnen spelen? Is er geen laptop of ander apparaat met een koptelefoonuitgang die de muziek kan spelen?

Gadgets FTW!

• DJ Chicken

DJ Chicken

Topicstarter
Ursamajor schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 20:02:
Volgens mij verzin je een oplossing voor een ander probleem.?
Waarom wil je per se vanaf usb muziek af kunnen spelen? Is er geen laptop of ander apparaat met een koptelefoonuitgang die de muziek kan spelen?
Ja de minipc doe nu dienst doet als Kodi media player :) Daar komen dan gewoon de MPS op te staan zoals de films nu ook zijn.

aahh durka durka durka