Toon posts:

Ik zoek een goede GTX 1060 welke kan ik het beste nemen?

Pagina: 1
Acties:
  • 464 views

Verwijderd

Topicstarter
Overzicht
Besturingssysteem
Windows 10 Pro 64-bit
Processor
Intel Core i5 6600K @ 3.50GHz 30 °C
Skylake 14nm Technologie
RAM
16,0GB Dual-Kanaal Onbekend @ 1339MHz (15-17-17-35)
Moederbord
ASUSTeK COMPUTER INC. Z170 PRO GAMING (LGA1151) 33 °C
Grafisch
LG ULTRAWIDE (2560x1080@60Hz)
1279MBNVIDIA GeForce GTX 570 (MSI) 46 °C
Opslag
931GB Samsung SSD 850 EVO 1TB (SSD) 34 °C
Optische schijven
Geen optische schijven gedetecteerd
Geluid
Realtek High Definition Audio

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
De duurste die er is ! :+

OT: Hoe moeten wij weten wat voor JOU de beste is ? Welke heb je dan op het oog en waarom zijn die dan slecht voor jou ? Wat wil je allemaal gaan doen met die kaart en wat zijn dan jouw vereisten ?

[ Voor 71% gewijzigd door Breezers op 24-09-2016 17:20 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf veel gezocht op internet maar ik hoor mensen klagen over een Coiler whine.

Dit wil natuurlijk niemand dus ik hoopte iemand hier te vinden die ervaring heeft met de GTX1060 zodat ik geen miskoop heb.

Verwijderd

Topicstarter
Breezers schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 17:17:
De duurste die er is ! :+

OT: Hoe moeten wij weten wat voor JOU de beste is ? Welke heb je dan op het oog en waarom zijn die dan slecht voor jou ? Wat wil je allemaal gaan doen met die kaart en wat zijn dan jouw vereisten ?
Ik zeg niet dat jullie het meteen weten maar hulp zou zeker mooi mee genomen zijn!

deze heb ik op het oog op het moment Gigabyte GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 6G

Tja ik hoop niet dat deze kampt met een Coiler whine.

Ik wil op ultra 1080P spelen en als het kan GTA V op ultra.

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 17:21:
Ik heb zelf veel gezocht op internet maar ik hoor mensen klagen over een Coiler whine.

Dit wil natuurlijk niemand dus ik hoopte iemand hier te vinden die ervaring heeft met de GTX1060 zodat ik geen miskoop heb.
Daarom heb je dus WKOA en kan je binnen 14 dagen zonder reden de kaart terug sturen.

Daarnaast is het niet zo dat fabrikanten kaarten met coilwhine expres maken, maar dat er soms reeksen geproduceerd zijn die dit kunnen hebben, maar dat kunnen dus theoretisch alle merken en uitvoeringen zijn.
Je hebt dus geen enkele garantie dat iemand hier aangeeft dat merk/type X bij hem/haar geen coilwhine heeft en dat als jij deze bestelt dat jij ook geen coilwhine hebt (pure loterij).

Maar kijk nader voor een paar tientjes naar de pricewatch: Asus DUAL-GTX1060-O6G , deze heeft een iets hogere overclock en is iets stiller/koler (tenzij jij die interfaces van die Gigabyte kaart echt nodig hebt)

[ Voor 4% gewijzigd door Breezers op 24-09-2016 17:38 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Verwijderd

Topicstarter
Breezers schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 17:37:
[...]

Daarom heb je dus WKOA en kan je binnen 14 dagen zonder reden de kaart terug sturen.

Daarnaast is het niet zo dat fabrikanten kaarten met coilwhine expres maken, maar dat er soms reeksen geproduceerd zijn die dit kunnen hebben, maar dat kunnen dus theoretisch alle merken en uitvoeringen zijn.
Je hebt dus geen enkele garantie dat iemand hier aangeeft dat merk/type X bij hem/haar geen coilwhine heeft en dat als jij deze bestelt dat jij ook geen coilwhine hebt (pure loterij).

Maar kijk nader voor een paar tientjes naar de pricewatch: Asus DUAL-GTX1060-O6G , deze heeft een iets hogere overclock en is iets stiller/koler (tenzij jij die interfaces van die Gigabyte kaart echt nodig hebt)
Oke badankt voor de info hier heb ik veel aan. en ik zal is ff kijken naar de asus kaartje nogmaals bedankt :)

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:05

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! gemist? En Het algemeen beleid #quickstart blijkbaar ook niet. Want een vraag als topictitel en als topicstart een lijstje specs is géén topic.

Als je hier zinnig over wilt discussieren zul je eerst zelf de voor en nadelen van de verschillende modellen naast elkaar moeten leggen en aangeven waarom je een bepaald type wel of niet overweegt. Daarmee vul je je topicstart.

[ Voor 31% gewijzigd door br00ky op 24-09-2016 17:49 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.