Ik zoek een?
Nieuwe videokaart voor mijn pc. Oude videokaart draait met alleen software aanpassingen BF1, FIFA 17. Dit zijn de games die ik speel en daarnaast nog GTA V. GTA V draait redelijk op mijn huidige kaart maar de eerder genoemde (demo) games geven problemen. Games wil ik in high resolution spelen, ultra hoeft dus niet persé?
Wat is je budget?
Rond de 350,- Mag ook minder...
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen voorkeur voor een merk. Heb al wel rondgekeken op diverse websites maar kom er niet goed uit. Ik ben nl. geen hardware deskundige, ik heb wel het aankoopadvies topic gelezen...
Ik vind high resolution en een stille kaart belangrijk. Stil voornamelijk tijdens dagelijks pc gebruik (word, excel, mail...). En stil tot redelijk stil bij het gamen. Mijn kast heeft overigens een redelijk goede airflow.
Ik kan niet achterhalen of mijn pc de onderstaande kaarten trekt, waar moet je opletten (relatie moederbord, geheugen) en hoe kan je dat checken:
XFX Radeon RX 480 RS 4GB
MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G
Asus Radeon RX 480 8GB
De bovenstaande kaarten zijn puur op geld en review geselecteerd.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Moederbord: ASRock P67 Extreme4 Gen3 - QuadCore Intel Core i5-2500K, 3500 MHz
Werkgeheugen: 4 GB
Huidige videokaart: AMD Radeon HD 6950
Voeding: xps-650w-3xs
Beeldscherm: Iiyama ProLite 2473HD (max. res. 1920 x 1080)
Kan iemand mij op weg helpen aub. Bedankt alvast!
Nieuwe videokaart voor mijn pc. Oude videokaart draait met alleen software aanpassingen BF1, FIFA 17. Dit zijn de games die ik speel en daarnaast nog GTA V. GTA V draait redelijk op mijn huidige kaart maar de eerder genoemde (demo) games geven problemen. Games wil ik in high resolution spelen, ultra hoeft dus niet persé?
Wat is je budget?
Rond de 350,- Mag ook minder...
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen voorkeur voor een merk. Heb al wel rondgekeken op diverse websites maar kom er niet goed uit. Ik ben nl. geen hardware deskundige, ik heb wel het aankoopadvies topic gelezen...
Ik vind high resolution en een stille kaart belangrijk. Stil voornamelijk tijdens dagelijks pc gebruik (word, excel, mail...). En stil tot redelijk stil bij het gamen. Mijn kast heeft overigens een redelijk goede airflow.
Ik kan niet achterhalen of mijn pc de onderstaande kaarten trekt, waar moet je opletten (relatie moederbord, geheugen) en hoe kan je dat checken:
XFX Radeon RX 480 RS 4GB
MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G
Asus Radeon RX 480 8GB
De bovenstaande kaarten zijn puur op geld en review geselecteerd.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Moederbord: ASRock P67 Extreme4 Gen3 - QuadCore Intel Core i5-2500K, 3500 MHz
Werkgeheugen: 4 GB
Huidige videokaart: AMD Radeon HD 6950
Voeding: xps-650w-3xs
Beeldscherm: Iiyama ProLite 2473HD (max. res. 1920 x 1080)
Kan iemand mij op weg helpen aub. Bedankt alvast!