THREAD_STUCK_IN_DEVICE_DRIVER ik word er gek van

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Rick_Mageddon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 31-01-2024
hallo allemaal!!
ik heb sinds de update van windows 10 erg last van een Error. namelijk de THREAD_STUCK_IN_DEVICE_DRIVER error.
om de 20 minuten als ik aan het gamen/skypen ben crashed mijn pc :-(

ik heb een zelfgebouwde game pc gekocht afgelopen jaar rond mei. het heeft een een Millitary Class 4 A78m-e35 moederbord. een AMD A8 7600 processor/video kaart. en corsair vengancelp 8gb ram. (mijn budget was niet echt groot)

ik heb mijn pc al geupdate en gereset en ik heb al meerdere keren de drivers opnieuw geinstaleerd.
maar niks helpt. :?

kan alstublieft iemand mij helpen?

groeten -Rick

[ Voor 4% gewijzigd door Rick_Mageddon op 24-09-2016 00:40 ]

Beste antwoord (via Rick_Mageddon op 24-09-2016 01:44)

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ik heb dit probleem laatst ook bij iemand verholpen, dat bleek in de driver van de webcam te zitten. Heb je toevallig een webcam? Probeer die in apparaat beheer eens uit te zetten en kijk of dat helpt :)

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ik heb dit probleem laatst ook bij iemand verholpen, dat bleek in de driver van de webcam te zitten. Heb je toevallig een webcam? Probeer die in apparaat beheer eens uit te zetten en kijk of dat helpt :)

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:48
Je zult moeten gaan analyseren, blijkbaar is een van je drivers niet compatible met Windows 10. Begin met de Event viewer, dat is de makkelijke weg. Als je mazzel hebt staat hier al welke driver dwarsligt. Mocht je daar niks vinden, dan wordt het tijd om crash dumps te analyseren.

• Rick_Mageddon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 31-01-2024
ik heb de webcam verwijderd en ik heb daarna een game gespeeld en hij is niet gecrashed !!! alleen ik heb nu de vraag, hoe kan ik mijn webcam gebruiken zonder te crashen haha :?

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:38
Goede driver installeren. Dit komt vaak door niet compatible drivers.