Een .exe met checkboxes maken

Pagina: 1
Acties:
  • 385 views

• stefan212
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 02-09 18:32
Hey mensen!

Ik werk voor Ziggo en na iedere opdracht moet ik een bon invullen. Nu is dat best saai om iedere keer in te vullen want het zijn bijna altijd dezelfde opdrachten. Dit hoop ik met checkboxes en invul velden te verkorten en makkelijker te maken. Ook heeft dit als voordeel dat dit nauwkeuriger gaat (je vergeet niets in de bon te zetten).

Heeft iemand enig idee hoe dit moet en/of mij wil helpen dit op te zetten? Ik heb een voorbeeld gemaakt. Bij iedere checkbox of invul veld moet er dan een stukje tekst worden getypt, die achter elkaar worden gezet en zo een verhaaltje wordt. Ik moet achteraf checkboxes kunnen toevoegen en verwijderen, en de tekst aan kunnen passen.

Bijvoorbeeld: Ik check de boxes Horizon, AOP vervangen, WCD vervangen, Meterkast, en vul bij de signaalwaardes allemaal 1'en in. Daarnaast nog bij klant heeft dit in het netwerk: aop, wcd, versterker, sq601, c12, c18, c18 naar horizon mainbox. Dan moet er zoiets uitkomen:

Horizon geïnstalleerd, geconfigureerd (automatisch in slaapstand uit, resolutie/RGB vastgezet)en getest op retour (VOD, TV gids terugkijken, kanaal 750). AOP en WCD vervangen. AOP in meterkast.

Signaalwaardes AOP CPE
Laag 1 1
Midden 1 1
Hoog 1 1

Netwerk van de klant bevat de volgende onderdelen: AOP, WCD, Versterker, SQ601, C12 kabel, C18 kabel. Er zitten C18 kabels tussen het AOP en de Horizon mainbox.

http://i68.tinypic.com/nf2ty.jpg

het zou een soort van zo moeten werken:

Checkbox = zin
AOP = AOP vervangen
Meterkast = AOP zit in de meterkast

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Bovenaan dit forum staat Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod! en met reden ;) Dit is gewoon veel-te-veel een Kan iemand even...?-topic danwel scriptrequest en daar doen we hier niet aan. We kunnen je best helpen met concrete programmeervragen, maar van ons vragen/verlangen het van begin-tot-eind uit te leggen / je aan de hand te nemen gaat 'm niet worden. Sorry :)

Heb je nou zelf al een opzet(je) dan mis ik alle eigen inzet vermeld in onze Quickstart; wat heb je al, wat is je (conrete!) probleem, wat heb je al gezocht/gevonden/geprobeerd etc. Maar ik zie net ook dat 't niet voor 't eerst is dat ik je dit vertel ;)

[ Voor 26% gewijzigd door RobIII op 24-09-2016 00:43 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.