Abo mailforwarding

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 12:56
Tijdje al niet meer geweest hier maar vroeg me af of de mailforwarding nog werkt die bij de oude abos zaten?

Had namelijk een Tweakers.org mail gebruikt voor mijn Psn account en wil nu mijn wachtwoord opvragen ;)

Thanks

Alle reacties

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:11

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Zoals je op https://tweakers.net/aboshop/ kunt zijn de mailforwarders niet meer verkrijgbaar. Dus, helaas, maar je zult een andere manier moeten zien te vinden om je account herstellen. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:25

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Sir_Killalot schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 23:37:
Tijdje al niet meer geweest hier maar vroeg me af of de mailforwarding nog werkt die bij de oude abos zaten?

Had namelijk een Tweakers.org mail gebruikt voor mijn Psn account en wil nu mijn wachtwoord opvragen ;)

Thanks
Als je me in een DM even een huidig mailadres geeft en het tweakers.org adres dat je gebruikte, dan kan ik hem wel even voor een weekje in ere herstellen.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan