Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Actiecamera's op de Photokina - GoPro, Nikon en anderen stri

Pagina: 1
Acties:

• oscar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-11 19:03
Klein foutje in de vierde alinea. De GoPro Hero 4 Silver had ook al een touch screen aan boord.

Verder mis ik in het artikel dé nieuwe feature (wat mij betreft) van de Hero 5 Black en de Hero 5 Session: beeldstabilisatie. In de promo's van GoPro ziet dat er goed uit, maar ik ben erg benieuwd hoe dat in de praktijk uitpakt.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Onder het kopje 'Karma drone' staat dat wel? Wat ik daar juist mis is dat de Karma ook als powerbank werkt om de accuduur van de camera te verlengen.

• Yero
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:58

Yero

Reviewer
oscar schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 22:50:
Klein foutje in de vierde alinea. De GoPro Hero 4 Silver had ook al een touch screen aan boord.
Inderdaad, de Silver had het wel, de Black niet. Aangepast, thx! :-)
oscar schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 22:50:
Verder mis ik in het artikel dé nieuwe feature (wat mij betreft) van de Hero 5 Black en de Hero 5 Session: beeldstabilisatie. In de promo's van GoPro ziet dat er goed uit, maar ik ben erg benieuwd hoe dat in de praktijk uitpakt.
Volgens mij is dat digitale stabilisatie en ook alleen op 1080p. De resolutie van de 4k stream wordt dan gebruikt om dit terug te rekenen naar 1080p waarbij de overtollige pixels gebruikt worden voor de stabilisatie. Ik heb het alsnog toegevoegd, maar deze feature zal al langer in andere camera's en het is uiteraard wat jammer dat het niet in 4k kan.

• Yero
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:58

Yero

Reviewer
Rafe schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 11:14:
Onder het kopje 'Karma drone' staat dat wel? Wat ik daar juist mis is dat de Karma ook als powerbank werkt om de accuduur van de camera te verlengen.
Thx, maar kun je me helpen aan een bron? Het lijkt me trouwens niet onlogisch aangezien de GoPro dan onderdeel is van de drone. Misschien in sommige gevallen praktisch als je beide producten hebt. Aan de andere kant is een losse powerbank misschien wel praktischer, want ik heb de accu van de Karma gevoeld en die is best zwaar. Bovendien gaat het bijladen natuurlijk ten koste van de vliegtijd en dat is met 20 minuten toch beperkt.

[ Voor 3% gewijzigd door Yero op 24-09-2016 11:58 ]

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Yero schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 11:38:
[...]

Thx, maar kun je me helpen aan een bron?
Woops, ik bedoelde de Karma Grip, had het gelezen in een preview ergens. Beste wat ik nu kan vinden: http://shop.gopro.com/EMEA/stabilizationtechspecs "Battery Life 1 hour 45 minutes"

Op http://shop.gopro.com/EMEA/stabilizationwhatsincluded zie je ook dat de Hero 5 harness een USB-portje heeft voor de camera.

[ Voor 7% gewijzigd door Rafe op 24-09-2016 12:08 ]