Beste allen,
Ik wil graag weten hoe jullie ervaring is met Comodo One.
Ik ben momenteel bezig om uit te zoeken welke management tools er geschikt zijn en vergelijkbaar.
Ik heb van een aantal pakketten, zoals Kaseya, Sysaid en GFI getest.
Opzich voldoen alle deze pakketten, maar er zit een redelijk prijs verschil in de pakketten.
Omdat wij als bedrijf redelijk klein zijn, moet het ook niet al te duur zijn, maar het moet wel goed en betrouwbaar werken.
Tevens heb ik ook ManageEngine getest en is gratis tot 25 devices.
Ziet er ook goed uit en werkt perfect.
Nu kwam ik Comodo One tegen en deze ziet er ook goed uit. Na dit getest te hebben is dit ook een goede keuze. Echter de prijs, die is gratis. Nu zijn er vast adertjes onder het gras maar welke?
Wat moet het kunnen?
Patch Management (updates schedulen)
Device Management (aangeven of een disk vol gaat zitten, etc)
Liefst een pakket die online kan draaien.
Hebben jullie met Comodo One ervaring?
Ik wil graag weten hoe jullie ervaring is met Comodo One.
Ik ben momenteel bezig om uit te zoeken welke management tools er geschikt zijn en vergelijkbaar.
Ik heb van een aantal pakketten, zoals Kaseya, Sysaid en GFI getest.
Opzich voldoen alle deze pakketten, maar er zit een redelijk prijs verschil in de pakketten.
Omdat wij als bedrijf redelijk klein zijn, moet het ook niet al te duur zijn, maar het moet wel goed en betrouwbaar werken.
Tevens heb ik ook ManageEngine getest en is gratis tot 25 devices.
Ziet er ook goed uit en werkt perfect.
Nu kwam ik Comodo One tegen en deze ziet er ook goed uit. Na dit getest te hebben is dit ook een goede keuze. Echter de prijs, die is gratis. Nu zijn er vast adertjes onder het gras maar welke?
Wat moet het kunnen?
Patch Management (updates schedulen)
Device Management (aangeven of een disk vol gaat zitten, etc)
Liefst een pakket die online kan draaien.
Hebben jullie met Comodo One ervaring?
PSN: plexforce (ps4)