Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke backup programma? en cloudopslag vraagje

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Un93m59
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 18-11 16:16
Hoi,

Ik zoek dus een backup programma voor mijn oom. Mijn oom wilt dus dat zijn bestanden op het netwerkschijf voor de 2e keer opgeslagen worden ( een backup draait al op de server) en extern wou hij ook backupen.

het zou fantastisch zijn als iemand een backup programma weet die aan deze eisen voldoet.

-Incrementele backup
- Instellen na hoeveel incrementele backups er een fullbackup komt
- Automatisch na zoveel full back-ups de eerste full back-up (met de incrementele back-ups) verwijderen.
- Back-up graag in zip bestand

Mijn oom vroeg ook of dit kan gebeuren in een externe schijf maar ik had vernomen dat dit niet zo'n goed idee was en daarom ben ik van plan om alles op te slaan in een cloud opslag. iemand die een goede cloudopslag plaats weet? of anders een andere oplossing

Alle reacties

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:02
En wat heb je zelf gevonden?

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Klinkt eerlijk gezegd alsof de meeste wel voldoen (m.u.v. mogelijk het zippen, waarom zou een ander open format niet voldoen?) Dus inderdaad dan de vraag: gezien je lijstje neem ik aan dat je er al een half dozijn hebt onderzocht. Welke bekende / gevonden opties voldeden niet / waarom?

Idem cloud-opslag: er zijn vele bekende. Waar twijfel je over? Nog een tip: er is een backup-topic met vele honderden reacties in Opslagtechnologie, lees die ook even door.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Un93m59
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 18-11 16:16
Duplicity,

Ik wil ook wel cobian proberen maar ik weet niet zeker of je 2x backups (want op de server maken we al backups met cobian)

• SlowDown
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-11 16:47
Wat F_J_K en DiedX proberen aan te geven dat we hier op Tweakers graag een eigen inzet zien.
Duplicity heb je dus geprobeerd wat was er niet goed aan of beviel je er niet aan ?
En er zijn nog veel meer backup programma's maar daar moet je zelf maar naar gaan zoeken want
wat je eisen / wensen zijn is mij niet echt helemaal duidelijk.

[ Voor 0% gewijzigd door SlowDown op 23-09-2016 20:38 . Reden: typo ]