Wat ik wil doen met deze pc is eigenlijk gewoon dood normaal gamen en natuurlijk een beetje schoolwerk (opstellen maken, word, internet ect) maar dat moet niet zo moeilijk zijn. Graag zou ik met deze pc de recente games willen spelen zoals fallout 4, GTA V, Overwatch en de aankomende klapper Battlefield 1.
Over de prijs zou ik het wel fijn vinden om rond die 900-1000 euro blijven hangen, daarnaast bouw ik de systeem zelf dus er hoeft geen assemblage kosten bij gerekend te worden.
Verder heb ik een de randapparatuur al aanwezig staan, daarnaast heb ik nog een hdd van mijn vorige computer die ik wil overnemen. Wat ik nu zoek is een alleen een desktop.
Ik heb een voorkeur naar intel processor omdat ik daar wel ervaring mee heb en heb hier over positieve recensies over geleden. Voorkeur naar de videokaart maakt niet veel uit, zelf dacht ik om de MSI R9 390X te halen omdat mijn vriend deze ook heeft. Iets beter voor die prijs vind ik ook goed.
Heb het fijn vinden om alle games op high/ultra te kunnen spelen. En het snel opstarten zou ik ook prettig vinden.
Ik ga niet overclocken.
Wat ik van jullie verwacht zijn tips voor mijn gekozen componenten, misschien kan er iets beter voor minder of een beetje meer geld. Ik zou graag het beste pc wat je voor die prijs kunt hebben.
Over de prijs zou ik het wel fijn vinden om rond die 900-1000 euro blijven hangen, daarnaast bouw ik de systeem zelf dus er hoeft geen assemblage kosten bij gerekend te worden.
Verder heb ik een de randapparatuur al aanwezig staan, daarnaast heb ik nog een hdd van mijn vorige computer die ik wil overnemen. Wat ik nu zoek is een alleen een desktop.
Ik heb een voorkeur naar intel processor omdat ik daar wel ervaring mee heb en heb hier over positieve recensies over geleden. Voorkeur naar de videokaart maakt niet veel uit, zelf dacht ik om de MSI R9 390X te halen omdat mijn vriend deze ook heeft. Iets beter voor die prijs vind ik ook goed.
Heb het fijn vinden om alle games op high/ultra te kunnen spelen. En het snel opstarten zou ik ook prettig vinden.
Ik ga niet overclocken.
Wat ik van jullie verwacht zijn tips voor mijn gekozen componenten, misschien kan er iets beter voor minder of een beetje meer geld. Ik zou graag het beste pc wat je voor die prijs kunt hebben.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 178,50 | € 178,50 |
1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 86,90 | € 86,90 |
1 | MSI R9 390X Gaming 8GB | € 369,- | € 369,- |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,- | € 47,- |
1 | BitFenix NOVA Zwart Window | € 32,- | € 32,- |
1 | Corsair Air Series AF120 LED Quiet Edition Rood, 120mm | € 12,95 | € 12,95 |
1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 86,95 | € 86,95 |
1 | Corsair CX450M | € 49,99 | € 49,99 |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 94,46 | € 94,46 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 957,75 |
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2016 18:26 ]