Soundbar zonder HDMI aansluiten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightthunder
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Beste Tweakers,

Heb gezocht op het forum maar kon het niet direct vinden en op internet vond ik nogal tegenstrijdige dingen.
Ben aan het kijken voor een (goedkope) oplossing om toch het TV geluid te verbeteren en heb al veel positieve reacties gelezen over de Samsung HW J355.

Nu is mijn vraag het volgende:
De soundbar heeft geen HDMI in of output. Ik wil wel graag meerdere apparaten aansluiten op de soundbar.
Stel ik sluit de console, dvd speler etc. via HDMI aan op mijn TV en de TV via optisch op de soundbar.

Zou dan al het geluid via mijn soundbar gaan zonder enige vertraging en met goede kwaliteit? Of kan ik beter meer geld uitgeven zodat ik HDMI poorten op de soundbar?

Alvast bedankt voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bo0bz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06:59
Dat is volgens mij precies de bedoeling bij deze soundbar. HDMI is wel een beter kanaal dan optisch maar er denk niet dat je het zult merken bij een set van dit budget.

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Waarvoor kies je eigenlijk voor een soundbar? Is dat vooral om budgettaire redenen of om de afmetingen?

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• Lightthunder
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Niet om de afmetingen, maar wel om het budget. Maar het budget is enigszins verhoogd nadat mijn vriendin de prijzen zag, dus zeg ca. 200 euro. Dat veranderd het enigszins.

Geen idee wat ik voor dat budget het beste kan pakken dan. Dat wordt weer opnieuw alles bekijken. Home cinema set heb ik niets aan, vanwege de speler die erbij zit (heb ik al), soundbar staat overal toch als minder beschreven, dus daar twijfel ik nu ook over.