EA maakt systeemeisen Titanfall 2 bekend

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Om dat te kunnen halen, is een systeem nodig dat minstens beschikt over een Intel Core i5-6600 of vergelijkbaar,
Ik denk niet dat er minimaal een i5 6600 nodig is om de game te kunnen draaien op 1600x900 bij 60fps.

Sowieso ontgaat bij de nieuwswaarde van de systeem vereisten van elke game. Vooral omdat het nog nooit heeft geklopt. Dus wat heeft het voor zien om de onzin systeemvereisten opgegeven door de maker van de game over te nemen? Ik heb de laatste jaren nog nooit een game gezien met wel juiste minimale systeem vereisten. Waarom zelf niet nadenken dan kun je zonder de game ooit te hebben gezien of gespeeld waarschijnlijk nog dichter bij de waarheid komen door alleen maar logisch na te denken. Dan heeft het ook nog nieuwswaarde tenminste.

[ Voor 3% gewijzigd door -The_Mask- op 23-09-2016 11:46 ]

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Tja, een beetje gelijk heb je wel, maar in veel gevallen willen gamers een indicatie van de systeemvereisten, om een idee te hebben of hun pc voldoet. Ik ben het met je eens dat het pas echt interessant wordt het als die vereisten bijzonder hoog, of (bij bijvoorbeeld een highly anticipated game) heel laag liggen. We gaan het filter voor nieuwswaardigheid op dit gebied wat strenger afstellen.

Core i5 is aangepast overigens, dat moest een Core i3 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
Olaf schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:53:
Tja, een beetje gelijk heb je wel, maar in veel gevallen willen gamers een indicatie van de systeemvereisten, om een idee te hebben of hun pc voldoet.
Daar is niks mis mee maar doe dat dan ook. Eén CPU of videokaart is niet echt een goede indicatie, noem dan meerdere generaties Intel en AMD CPU's, met een beetje nadenken is dat echt wel te doen.

Bij videokaarten hetzelfde, kijk waaraan die minimaal moet voldoen qua specs en kracht en noem een waslijst van minimale eisen over meerdere generaties.
Core i5 is aangepast overigens, dat moest een Core i3 zijn.
Nu heb je er een niet bestaande CPU staan, dat is dus sowieso onmogelijk.

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10 16:03

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

-The_Mask- schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:08:
[...]

Daar is niks mis mee maar doe dat dan ook. Eén CPU of videokaart is niet echt een goede indicatie, noem dan meerdere generaties Intel en AMD CPU's, met een beetje nadenken is dat echt wel te doen.

Bij videokaarten hetzelfde, kijk waaraan die minimaal moet voldoen qua specs en kracht en noem een waslijst van minimale eisen over meerdere generaties.

[...]

Nu heb je er een niet bestaande CPU staan, dat is dus sowieso onmogelijk.
Hmm.. klopt. dat was wel de cpu uit hun eigen bericht ;) Nu gaan we toch maar uit van een tikfout aan de kant van Titanfall. 6300t klinkt logischer.

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
letatcest schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:36:
[...]
Hmm.. klopt. dat was wel de cpu uit hun eigen bericht ;) Nu gaan we toch maar uit van een tikfout aan de kant van Titanfall. 6300t klinkt logischer.
Niet helemaal, 6000 serie wel omdat het de laatste generatie is, maar waarom dan een i3 6300T. Een i3 6100, 6100T lijkt mij dan logischer. Waarom nemen ze het traagste model niet? Waarom precies dat model en dan ook nog eens de energiezuinige versie.

Maar dan nog zoals ik hierboven al zeg, alleen een i3 noemen van de laatste, 6de generatie is weinig interessant. Je hebt immers ook nog een 5de, 4de, 3de, 2de en 1ste generatie. i7 van de eerste generatie moet ook zeker kunnen, maar een i3 van de eerste generatie waarschijnlijk niet. Dus geeft wat meer informatie want zo voegt zo'n nieuwsbericht echt heel weinig toe.

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10 16:03

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Ik ben het met je eens.. maar goed, ik denk dat Olafs uitleg al wel het meeste hout daar in snijdt ;)

En elke tweaker probeert natuurlijk uiteindelijk of iets wel werkt op iets wat niet zou moeten kunnen volgens de specs ;)

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

• -The_Mask-
  • Niet online
Olaf schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:53:
We gaan het filter voor nieuwswaardigheid op dit gebied wat strenger afstellen.
Morgen zeker? :p

Vandaag weer zo'n bericht namelijk
nieuws: Firaxis maakt systeemeisen Civilization VI bekend
2,5GHz Intel Core i3
of 2,6GHz AMD Phenom II
En wat is dit nu weer? Welke generatie i3? En hebben we het over een dual, triple of quadcore Phenom II?

Zijn weer meer vragen dan duidelijkheid.
Mark_88 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 14:58:
Ten eerste excuus voor de late reactie.
Omdat nu te voorkomen, een quote.

AMD Nieuwsdiscussie

• Mark_88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-10 19:12
Deze heb ik even gemist. Ik was gisteren niet aan het werk. Rest assured dat ik er nu van op de hoogte ben. ;)
-The_Mask- schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 15:06:

[...]

En wat is dit nu weer? Welke generatie i3? En hebben we het over een dual, triple of quadcore Phenom II?

Zijn weer meer vragen dan duidelijkheid.

[...]

Omdat nu te voorkomen, een quote.
Je opmerking is terecht, maar ik heb geen antwoord voor je. Meer informatie levert Firaxis namelijk niet. De tekortkomingen in info zijn aangestipt in het artikel en ik heb Firaxis aan het jasje getrokken op Twitter. Misschien geven ze nog wat opheldering, maar misschien ook niet.

[ Voor 20% gewijzigd door Mark_88 op 24-09-2016 15:27 ]

Pagina: 1