Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• EMP
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 15-12 16:52

EMP

Krulloos! Maar nu met kinwol.

Topicstarter
Recentelijk heb ik mijn iPhone SE geüpdate naar iOS 10. Op iOS 9 werkte alles perfect, maar op 10 heb ik een klein issue met mijn Bluetooth headphone.

Elke ochtend en middag luister ik muziek (Spotify) via de headphone. Tussen de luistersessies zet ik de headphone uit.

Op iOS 9 was dat geen probleem: headphone aan, connectie wordt gemaakt, druk op play (op headphone of telefoon, maakt niet uit) en hij speelde de muziek af over de headphones.

Op iOS 10 gaat het de 1e keer verbinden goed. Als ik dan de headphone uit zet, en later weer aan zet, dan maakt hij weer prima verbinding. Druk ik dan op play (op headphone of telefoon maakt niet uit, de knoppen van de headphone werken ook gewoon prima dan), dan speelt hij de muziek af over de telefoon!

Ik krijg met geen mogelijkheid de muziek weer over de headphone. :|

Workarounds zijn de telefoon herstarten (niet leuk), of in het Bluetooth settings menu van de telefoon de headphone disconnecten, en daarna weer connecten.

Iemand een idee of dit op te lossen is?

So RAMdisk is *NOT* an installation procedure?

Alle reacties

• Wieriemaster
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 19-11 21:14
Ik heb sinds de update dat mijn SE via Bluetooth het geluid een heel stuk zachter afspeelt op mijn auto radio. Voorheen was 30% volume zat. Nu moet ik alles naar 90% zetten om dat niveau te behalen.

Tot 50% hoor je gewoon niks.

Steam & PSN-ID: Fawaka-W

• EMP
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 15-12 16:52

EMP

Krulloos! Maar nu met kinwol.

Topicstarter
Het volume is bij mij niet veranderd.

So RAMdisk is *NOT* an installation procedure?

• Sepio
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 09:55
quote:
Wieriemaster schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:54:
Ik heb sinds de update dat mijn SE via Bluetooth het geluid een heel stuk zachter afspeelt op mijn auto radio. Voorheen was 30% volume zat. Nu moet ik alles naar 90% zetten om dat niveau te behalen.

Tot 50% hoor je gewoon niks.
In de een van de eerste beta versies van iOS 10 had ik ook dit probleem. Als je het apparaat als Bluetooth device verwijderd en daarna weer koppelt is het weer in orde. Dit probleem kwam toen regelmatig terug. Nu heb ik er geen last meer van.

• TeamTechSupport
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 09-12 16:00

TeamTechSupport

Systeem en Netwerkbeheerder

iOS 10.0.2 net uitgekomen, en die geeft aan dat er een fix is voor de volumebalk met hoofdtelefoons.
Het kan zijn dat het hiermee gefixt wordt ;)

Please consider the environment before posting on the internet.

• Wieriemaster
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 19-11 21:14
quote:
Sepio schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 13:29:
[...]

In de een van de eerste beta versies van iOS 10 had ik ook dit probleem. Als je het apparaat als Bluetooth device verwijderd en daarna weer koppelt is het weer in orde. Dit probleem kwam toen regelmatig terug. Nu heb ik er geen last meer van.
Held! Probleem verholpen _/-\o_

Steam & PSN-ID: Fawaka-W

Pagina: 1

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True