Gmail: Oude mails onvindbaar?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gewaels
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23-09-2016
Mijn vraag
Mijn gmailaccount gaat met de mails terug tot in juni. Ik wil graag een mail bekijken van begin dit jaar. Hoe doe ik dat ?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb 'alle berichten" al ingetikt, maar het verandert niets aan de zaak.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom.

Het zou goed zijn als je voortaan wat meer info geeft in de topicstart. Nu is het nogal karig en dus is er weinig mee te denken..

Hoe benader je de account? Webmail in de browser, een bepaalde mail client onder bijv. Windows (en zo ja: hoe haal je de mail binnen: POP, IMAP, iets anders?) Het blok met de puntjes stond er niet voor niets O-)

Omdat je het hebt over 'alle berichten' gok ik dat je het vanuit de browser doet op www.gmail.com zelf.

Als ik zou mogen gokken, dan staan ze simpelweg niet op de server? Verwijderd, verplaatst, zoiets? Hebben ze er wel ooit gestaan en zo ja: wat is er sindsdien gebeurd?
Levert zoeken iets op? Je kunt bv. zoeken op datum.

edit:

Ik heb de topictitel iets aangevuld. Alleen 'oude mail' zegt weinig over de concrete situatie of vraag. Daar maak ik er 'Gmail: Oude mails onvindbaar' van. Het zou goed zijn om voor dit soort tips even Het algemeen beleid #topicplaatsen te lezen voor je t.z.t. een nieuw topic opent.

[ Voor 23% gewijzigd door F_J_K op 23-09-2016 10:16 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Als je inlogt op gmail.com zie je links in het menu een kopje alle berichten, als je daar op klikt zie je alle mails die nog beschikbaar zijn. Dus ook de berichten die zijn gearchiveerd of in andere weergaves zijn geplaatst.

🖥️ | 🚗