Toon posts:

site van 16 MB AGP S3 Savage 4 Retail

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
waar kan ik product info vinden over de

16 MB AGP S3 Savage 4 Retail

Verwijderd

Topicstarter
is dit trouwens iets (ik speel veel CS dus het gaat voornamelijk erom dat ik CS een keer hardware matig kan spelen.....maybe ook fifa2001)

Verwijderd

Topicstarter
en valt deze over te clocken want ik hoorde dat ie boven de 800 * 600 heeeeeeeeeel kut ging lopen

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-08 15:48
Echt, als je deze kaart gaat kopen ben je echt een ongelooflijke ComputerIdee lezer...
Zwaar verouderd, supertraag, is van S3 oftewel GEEN of zwaar klotige driversupport... Koop gewoon een GF2MX of Radeon SDR ofzo, maar dit echt niet... Zelfs op 800*600 loopt deze kaart niet meer...;)

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
neem anders een voodoo 3.... kun je lekker mee cs'en

• psilo
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02-2025
waarom zou je in godsnaam zo'n verouderde kut kaart kopen ?

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:46
Op donderdag 28 juni 2001 15:29 schreef Martijn het volgende:
Echt, als je deze kaart gaat kopen ben je echt een ongelooflijke ComputerIdee lezer...
Zwaar verouderd, supertraag, is van S3 oftewel GEEN of zwaar klotige driversupport... Koop gewoon een GF2MX of Radeon SDR ofzo, maar dit echt niet... Zelfs op 800*600 loopt deze kaart niet meer...;)
Jij bent niet op de hoogte.

800x600x32 loopt ie makkelijk, mits je een tweakdriver gebruikt.

Support is niet klote, want je hebt helemaal geen support. Alleen een paar tweakertjes die kwaad zijn op S3 en hun voor lul zetten met een driver die 100x sneller en stabieler is (waaronder mij)

Overigens zie ik dat dit een Savage4 16MB is. Als je de TNT2 M64 nog kent, had je kunnen weten dat dit ook een slome kaart is...

Savage4 is normaal 64bit, maar een 16MB is een klein beetje uitzondering: 32bit. gebruik dan ook altijd de AGP bus, want zelfs een MVP3 op 66MHz voert dat sneller door (ja, ook met een 64bit bus is AutoAGP sneller, alleen 3D Mark draait k*t)

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:39

Epsilon

moet je op de site van hastec kijken
die voert diamond kaarten in. misschien kan je hem daar vinden.
stealth 3 is het trouwens

maar over computerIdee
ik heb het ook, ik kan altijd die n00bs uitlachen
NU pas staat er de geforce 3 van hercules in en wel voor 1499,-!!!
ja doe maar ruig met die prijzen :7

• _JGC_
CID? Is net iets humoristischer dan de C!T

Ik bezorg dat ding. Vind het wel grappig om dat kutblad te lezen. Vooral die FAQman met zijn domme antwoorden op domme vragen is leuk.

Je kunt veel beter de driver van www.jgc.f2s.com halen en uit de downloads vissen. Moet je de Unified Savage driver 3.20 hebben. Wel nog wat buggy, maar volgende week heb ik 3.30 af (moet nog ff wat programmeren)

edit:

Oops, vergeten, mijn tweakdrivers zijn ook bij Hastec te downloaden. Kijk maar es onderaan bij de Stealth 3 of de Viper2 :)

Verwijderd

Topicstarter
ik weet ook wel dat dit geen top kaart is (anders had ik wel geforce genomen ofzo) maar ik speel toch niet zo heel veel spellen en als ik wat speel is het CS...en die wil met een niet zo'n goed kaartje ook wel draaien! maar dit kaartje is gewoon een tussenstap, want heb nu ff snel een kaart nodig omdat ik in mijn 2e pc nog helemaal geen 3d heb (alleen on-board) en in degene die ik nu heb zit 8mb speedstarA50 en die sluis ik dan even door naar de 2e pc!! (en dit nieuwe kaartje verkoop ik weer aan mijn broer) en dan kan ik een geforce of zoiets kopen

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 juni 2001 19:41 schreef _JGC_ het volgende:
CID? Is net iets humoristischer dan de C!T

Ik bezorg dat ding. Vind het wel grappig om dat kutblad te lezen. Vooral die FAQman met zijn domme antwoorden op domme vragen is leuk.

Je kunt veel beter de driver van www.jgc.f2s.com halen en uit de downloads vissen. Moet je de Unified Savage driver 3.20 hebben. Wel nog wat buggy, maar volgende week heb ik 3.30 af (moet nog ff wat programmeren)

edit:

Oops, vergeten, mijn tweakdrivers zijn ook bij Hastec te downloaden. Kijk maar es onderaan bij de Stealth 3 of de Viper2 :)
WIN2K compatible?

• _JGC_
Nope, S3 gelooft niet in W2K.
Pagina: 1