Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1080p met een minimale fps snelheid van 60 [Battlefield 1, Battlefield 4, GTA V, Need For Speed 2015]
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Gamen...
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is 700 - 800,- en probeer zoveel mogelijk Bang-for-buck te krijgen!
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Mijn maximale prijs blijft bij 800,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Dit is mijn allereerste system build dus geen oude componenten aanwezig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een goeie videokaart daar gaat mijn meeste geld aan uit
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
later ga mijn systeem opfleuren naar een dark en red spaceship... tot nu toe een basis van componenten nodig
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua videokaart weet ik het niet.... voor mijn type games gaat mijn voorkeur uit naar nvidia denk ik? ik weet niet of ik beter voor AMD of voor nvidia kan gaan.....
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Bang-for-Buck omdat ik nu al echt te lang heb gespaard...
Ga je overklokken?
Nee.
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Als ik de meeste games die ik genoemd heb in ULTRA kan spelen met een minimale FPS van 60....
Wat verwacht je van ons?
dat jullie zoals altijd iemand kunnen helpen! ik heb gehoord dat er veel mensen blij aan hun pc zijn gaan bouwen door deze site!
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Zoveel bang-for-buck is een must!
Componenten lijst:
Gamen op 1080p met een minimale fps snelheid van 60 [Battlefield 1, Battlefield 4, GTA V, Need For Speed 2015]
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Gamen...
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is 700 - 800,- en probeer zoveel mogelijk Bang-for-buck te krijgen!
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Mijn maximale prijs blijft bij 800,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Dit is mijn allereerste system build dus geen oude componenten aanwezig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een goeie videokaart daar gaat mijn meeste geld aan uit
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
later ga mijn systeem opfleuren naar een dark en red spaceship... tot nu toe een basis van componenten nodig
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua videokaart weet ik het niet.... voor mijn type games gaat mijn voorkeur uit naar nvidia denk ik? ik weet niet of ik beter voor AMD of voor nvidia kan gaan.....
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Bang-for-Buck omdat ik nu al echt te lang heb gespaard...
Ga je overklokken?
Nee.
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Als ik de meeste games die ik genoemd heb in ULTRA kan spelen met een minimale FPS van 60....
Wat verwacht je van ons?
dat jullie zoals altijd iemand kunnen helpen! ik heb gehoord dat er veel mensen blij aan hun pc zijn gaan bouwen door deze site!
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Zoveel bang-for-buck is een must!
Componenten lijst:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 178,50 | € 178,50 |
| 1 | MSI H110M ECO | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 340,49 | € 340,49 |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 58,95 | € 58,95 |
| 1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 35,50 | € 35,50 |
| 1 | Corsair CX450M | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Samsung 750 EVO (retail) 250GB | € 69,90 | € 69,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 789,24 | |