Draytek Vigor 2200x Virtual TA Server

Pagina: 1
Acties:

• DeSjaak
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-06 17:45
Ik heb laatst een Draytek Vigor 2200x router gekocht. Hier zit ook een ISDN verbinding op als backup voor een kabel of ADSL verbinding.
Er zit ook een Virtual TA Server op, hiermee kan je vanaf elke client de Capi 2.0 drivers gebruiken.
Nu wil ik op een paar clients binnen mijn netwerk Girotel en ING banking zetten en dat deze gebruik maken van de ISDN adapter op de router via de Virtual TA Server.

Weet iemand hoe ik dit voormekaar krijg?

PS : in de manual staat hier niks over.

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 09:45

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

In de handleiding die ik heb staat beschreven hoe je het moet installeren en configureren.
Ik heb alleen de 2200E uitvoering, dus kan het niet testen.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• DeSjaak
In de handleiding van de 2200 x staat alleen hoe je de client software moet instaleren. Maar niet hoe je programma's de isdn adapter kan laten gebruiken

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 09:45

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Het lijkt mij dat tie een virtuele ISDN adapter aan zou moeten maken. Deze zou je dan moeten gebruiken.... maar dat is dus niet zo.

Waar heb je hem gekocht?

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• DeSjaak
Ik heb even naar Draytek Support gebeld en die zeiden dat ik RVS-COM moet kopen. Die maakt een virtueel modem aan.

maarja hoe kom ik aan RVS-COM?

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Op donderdag 28 juni 2001 16:12 schreef DeSjaak het volgende:
Ik heb even naar Draytek Support gebeld en die zeiden dat ik RVS-COM moet kopen. Die maakt een virtueel modem aan.

maarja hoe kom ik aan RVS-COM?
Op http://www.rvscom.com/ staat een lite versie misschien kun je daarmee al es proberen.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Pagina: 1