Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaydemir
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-09 16:50
Hallo,

Ik heb gisteren een xbox one s fifa 17 bundel aangeschaft. account aangemaakt met gametag. redeemcode voor fifa gekoppeld aan deze account. nu heb ik een paar vraagjes omdat ik nieuw ben in de xbox wereld.

1)Stel ik ben deze spel beu en wil het aan iemand verkopen of geven. kan dit zonder dat mijn account nog op zijn console ingelogd is??? dus kan ik een spel doorverkopen aan een andere account zoja hoe doe ik dit?

2)nu heb ik de spel gedownload en ik verwijder mijn (Alleen) account uit de console. kunnen de andere accounten/profilen nog deze spel spelen. of moet ik ingelogd blijven?

3) als ik een fysieke xbox 360 of one spel koop. moet ik dan ook een code hebben?

met vriendelijke groeten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 04-10 18:03
1) Nee je kunt geen spellen doorverkopen die online zijn gekocht.
2) Het gekoppeld account moet op de xbox blijven staan.
3) Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-10 22:43

Rmg

aaydemir schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:23:
Hallo,

Ik heb gisteren een xbox one s fifa 17 bundel aangeschaft. account aangemaakt met gametag. redeemcode voor fifa gekoppeld aan deze account. nu heb ik een paar vraagjes omdat ik nieuw ben in de xbox wereld.

1)Stel ik ben deze spel beu en wil het aan iemand verkopen of geven. kan dit zonder dat mijn account nog op zijn console ingelogd is??? dus kan ik een spel doorverkopen aan een andere account zoja hoe doe ik dit?
Kort antwoord: Nee
Lang antwoord: Met wat gevogel met je home xbox e.d. kan je digital downloads wel sharen met iemand maar tis gedoe en je moet je acc. gegevens sharen met iemand. Dus alleen met iemand doen die je vertrouwt. Meer info: http://www.gottabemobile....x-one-games-with-friends/
2)nu heb ik de spel gedownload en ik verwijder mijn (Alleen) account uit de console. kunnen de andere accounten/profilen nog deze spel spelen. of moet ik ingelogd blijven?
Op je home console, standaard de eerste xbox waar je je account activeert. worden games (ook digital), dlc, (xbox gold) subscriptions geshared.

http://support.xbox.com/en-US/games/game-setup/my-home-xbox
3) als ik een fysieke xbox 360 of one spel koop. moet ik dan ook een code hebben?
Nope alleen de disk in de drive. DLC is dan wel weer account bound.
Disks zijn ook te verkopen, DLC niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaydemir
dus als ik mijn account verwijder, betekent dit dan dan ik de game/'s ook voorgoed verwijder?

en de dlc's van een spel op mijn account. kunnen andere profile/accounten op de zelfde console ook gebruik van maken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaydemir
"op je home console, standaard de eerste xbox waar je je account activeert. worden games (ook digital), dlc, (xbox gold) subscriptions geshared"

Dus wel?