Ik zoek een nieuw laptop naast onze Macbook Pro 2011..Deze Macbook gebruikt het hele gezin en de nieuwe wordt voor mij (cadeautje voor mijzelf..)
Ben wel Apple gek, ook net de iPhone 7 sinds release en ook nog een iPad 3..
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Surfen, foto's iPhone erop zetten, films streamen, beetje muziek
Wat mag je laptop gaan kosten?
Max 1250,- euro?
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Niet veel
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Heb nu Apple. Ben niet objectief hierin, maar vind het design ook belangrijk. Ook batterij vind ik belangrijk. In het begin van deze MacBook was het ideaal. Wegleggen en weer oppakken, super batterij. Het moet dus geen zware/lompe bak zijn..
Ik sta heus wel open voor andere merken. Lenovo, Asus, etc, maar is/blijft de accu net zo lang goed als mijn MacBook? Mijn twijfel bij Apple is het feit als ik nu 1 koop met een maandje ongeveer dat ze de nieuwe serie gaan aankondigen. Beschikbaar per? Ik weet, het is een luxe probleem, maar wil weer 4/5 jaar vooruit kunnen..
Dank alvast voor de tips.
Ben wel Apple gek, ook net de iPhone 7 sinds release en ook nog een iPad 3..
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Surfen, foto's iPhone erop zetten, films streamen, beetje muziek
Wat mag je laptop gaan kosten?
Max 1250,- euro?
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Niet veel
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Heb nu Apple. Ben niet objectief hierin, maar vind het design ook belangrijk. Ook batterij vind ik belangrijk. In het begin van deze MacBook was het ideaal. Wegleggen en weer oppakken, super batterij. Het moet dus geen zware/lompe bak zijn..
Ik sta heus wel open voor andere merken. Lenovo, Asus, etc, maar is/blijft de accu net zo lang goed als mijn MacBook? Mijn twijfel bij Apple is het feit als ik nu 1 koop met een maandje ongeveer dat ze de nieuwe serie gaan aankondigen. Beschikbaar per? Ik weet, het is een luxe probleem, maar wil weer 4/5 jaar vooruit kunnen..
Dank alvast voor de tips.
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”