Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• MrDikke
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 13-09 18:52
Hoi,

Aangezien er alleen al op tweakers 700 verschillende oortjes zijn die onder de 25 euro zitten heb ik een handje hulp nodig.

Ik heb gewoon stevige kwaliteit oortjes nodig. Het hoeven geen A++ klinkende te zijn maar ik gebruik ze tijdens het snowboarden dus wil ik wel dat ze op zijn minst spatwaterdicht en tegen een klein stootje kunnen.

Ik had deze op bol.com gezien (linkje) mede omdat ze ook nog eens draadloos zijn.

Heeft iemand top oortjes voor een goedkoop prijsje? Ik zou het graag weten!

Alle reacties

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:46
Als je ergens kan krijgen: Xiaomi Pistons V2, anders V3. V3 past beter (bij mij). V2 klinkt beter (voor mij).

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:14

FeaR

In GoT we trust

Voor aankoopadvies zijn er speciale subfora. Dit topic verhuis ik richting MAA aangezien oordopjes onder Mobile vallen.

AUD > MAA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• MrDikke
barrymossel schreef op donderdag 22 september 2016 @ 22:35:
Als je ergens kan krijgen: Xiaomi Pistons V2, anders V3. V3 past beter (bij mij). V2 klinkt beter (voor mij).
Mmh, zijn niet echt de gene die ik zoek. Ik zoek meer sportachtige oortjes die echt goed blijven zitten bij schokken en zo.
FeaR schreef op donderdag 22 september 2016 @ 22:50:
Voor aankoopadvies zijn er speciale subfora. Dit topic verhuis ik richting MAA aangezien oordopjes onder Mobile vallen.

AUD > MAA
Sorry bedankt!

• Too5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-10 19:50
Voor hardlopen gebruik ik de draadloze Jam Fusion HX-EP255. De blauwe is €8,- boven je budget (bol.com), maar misschien wel het overwegen waard. Ben er erg blij mee en blijft goed zitten.
Heb voorheen Yurbuds Focus 100 gehad (met snoer). Was ook niet slecht, maar geluid is wel wat minder. Voor snowboarden kan ik me voorstellen dat draadloze met bediening fijn zijn, zodat je niet in je zakken op zoek hoeft naar je telefoon en je handschoenen uit moet doen in de kou.
Die Jam Fusions werken trouwens ook met een hardloophorloge.

• MrDikke
Too5 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 20:14:
Voor hardlopen gebruik ik de draadloze Jam Fusion HX-EP255. De blauwe is €8,- boven je budget (bol.com), maar misschien wel het overwegen waard. Ben er erg blij mee en blijft goed zitten.
Heb voorheen Yurbuds Focus 100 gehad (met snoer). Was ook niet slecht, maar geluid is wel wat minder. Voor snowboarden kan ik me voorstellen dat draadloze met bediening fijn zijn, zodat je niet in je zakken op zoek hoeft naar je telefoon en je handschoenen uit moet doen in de kou.
Die Jam Fusions werken trouwens ook met een hardloophorloge.
Die Jam Fusion onthoud ik zeker.

Ik kan het budget wel iets vergoten inderdaad, maar ik heb eigenlijk maar 1 prioriteit en dat is dat ze echt goed blijven zitten. Dus ik denk dat ik sowieso voor een ga met earhook.

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-11 07:56
Sennheiser cx300 kan ik je aanraden, ze blijven goed zitten tijdens hardlopen en klinken goed. Ik gebruik ze al jaren, zou niet anders hoeven.
Pagina: 1