Mijn vraag
Het is een feit dat een SSD snel is, sneller dan HDD's. Toch vraag ik me af, hoe het kan dat ik soms voor een aantal seconden 1.-3GB/s seconden bestanden vanaf mijn SSD naar mijn HDD kan zetten. Dit zakt na een aantal seconden naar 300-600MB/s naar een stabiele 89MB/s. Bestanden van 1GB worden regelmatig met alleen slepen weggeschreven naar mijn HDD. Hoe is dit mogelijk terwijl een hardeschijf traag is?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 Pro x64
Samsung 850 Pro 1TB
Samsung HD204UI, 2TB
Intel Core i7 6700k @4.5Ghz.
32GB RAM @ 3333Mhz
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb geprobeerd het internet af te speuren, helaas zonder resultaat.
Deze vraag is legit, mocht je het niet geloven ben ik bereid het kopiëren van de bestanden op te nemen.
Het is een feit dat een SSD snel is, sneller dan HDD's. Toch vraag ik me af, hoe het kan dat ik soms voor een aantal seconden 1.-3GB/s seconden bestanden vanaf mijn SSD naar mijn HDD kan zetten. Dit zakt na een aantal seconden naar 300-600MB/s naar een stabiele 89MB/s. Bestanden van 1GB worden regelmatig met alleen slepen weggeschreven naar mijn HDD. Hoe is dit mogelijk terwijl een hardeschijf traag is?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 Pro x64
Samsung 850 Pro 1TB
Samsung HD204UI, 2TB
Intel Core i7 6700k @4.5Ghz.
32GB RAM @ 3333Mhz
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb geprobeerd het internet af te speuren, helaas zonder resultaat.
Deze vraag is legit, mocht je het niet geloven ben ik bereid het kopiëren van de bestanden op te nemen.