Earth is nice, heaven is better...
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
Earth is nice, heaven is better...
Ik zou ze zeggen: ga lekker zoeken in Google ofzo..
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
In hoeverre gaan je batterijen achteruit?Op donderdag 28 juni 2001 16:54 schreef Pc123 het volgende:
Ik heb m hier liggen, idd CompactFlash 2 compatible. Heb m in m'n digicam.
Ik had, toen de microdrive net uit was, een paar reviews gelezen. Bleek dat die microdrive niet bij alle CF2 camera's wilt werken, en als ie al werkt, dan zijn de batterijen zo leeg... Ook niet de bedoeleing lijkt me... Of je moet eeen riem aan batterijen met je dragen
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Anoniem: 13308
de Smart Media kaartjes hebben dat probleem niet. Maar ze zijn denk ik wel wat langzamer. Er zit echter een batterij in het kaartje dat tot 10 jaar (Dane Electric dus
Toch wel leuk, ik kende die micro drive alleen nog als een ding voor de Spectrum ZX128 en de Sinclair QL. Een tapedrive met 128/512 Kbytes en een heel smal bandje..
Een gerecycelde naam dus ..
Op vrijdag 29 juni 2001 08:52 schreef Hooi het volgende:
Uhh ja,
de Smart Media kaartjes hebben dat probleem niet. Maar ze zijn denk ik wel wat langzamer. Er zit echter een batterij in het kaartje dat tot 10 jaar (Dane Electric dus) mee gaat.
Zit er een batterij in een smart media kaart????? Echt nooit van gehoord.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Mhh?Op vrijdag 29 juni 2001 13:46 schreef henkleerssen het volgende:
Hij heeft het uds over smartmedia kaartjes met batterijen VAN DEZE TIJD... Hooi I demand an explenation!!
Ik dacht dat die dingen dat hadden. Ik heb me er eigenlijk nooit in verdiept. Jij denk dat ze niet met statische cmos ram zijn uitgerust ?
Sorry, ik kan geen vergelijking geven, ik gebruik alleen Microdrive.Op donderdag 28 juni 2001 20:48 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
In hoeverre gaan je batterijen achteruit?
Ik had, toen de microdrive net uit was, een paar reviews gelezen. Bleek dat die microdrive niet bij alle CF2 camera's wilt werken, en als ie al werkt, dan zijn de batterijen zo leeg... Ook niet de bedoeleing lijkt me... Of je moet eeen riem aan batterijen met je dragen
-- Hi, I'm a signature virus, plz set me as your signature and help me spread. :)
Ander vraagske... Zijn er USB CF II card (microdrive dus) readers?
-- Hi, I'm a signature virus, plz set me as your signature and help me spread. :)
Dit is wat Hooi bedoeltOp vrijdag 29 juni 2001 08:52 schreef Hooi het volgende:
Toch wel leuk, ik kende die micro drive alleen nog als een ding voor de Spectrum ZX128 en de Sinclair QL. Een tapedrive met 128/512 Kbytes en een heel smal bandje..
Een gerecycelde naam dus ..

Dit is de cartridge die erin moest:

For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
LOL
mhh.. wat die smartmedia kaartjes betreft,
ik denk niet dat het eeproms zijn. Ook hebben ze een sterk varierende gegarandeerde levensduur.
Van 1 tot 10 jaar,... vandaar dat ik aan dat batterijtjes dacht. Het minste stroom verbruikt statische cmos, die kun je inderdaad jarenlang 'alive' houden met een knoopcelletje. Maar zoals al gezegd, weet ik er lekker geen bal vanaf, k'heb me er nooit in verdiept. Maar eeprom is echt te langzaam en te duur lijkt me.