Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Nieuwe TV
Wat is je budget?
ergens rond de 1350 euro, max 1500
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Belangrijkste is supurb beeld, geluid loopt via Sonos, smart functies ondergeschikt hebben we Chromecast ed voor
Wat heb je zelf al gevonden?
Sony KD-55XD8505
LG 55UH850V
Welke vragen heb je hier nog over?
Binnen afzienbare tijd wil ik huidige TV (KDL42W805A) vervangen voor nieuwer model en gelijk paar maatjes groter, ben met TV's wel Sony fan maar betekend niet dat ik ermee getrouwd ben maar was eigenlijk al zeker dat het de Sony 55XD8505 moet worden en dan ga je nog een keer vergelijken enz en daar is de twijfel.
TV kijken doen we nu met de CI+ module middels Ziggo en dat moet zo blijven, absoluut dus geen Horizon box. Op de site Ziggo blijkt middels de check dat de Sony niet Ziggo gecertificeerd is, volgens Foka Rdam verkoper wel evenals op de platte discounter, even op de chat met Ziggo kan figuur aan de andere kant mij geen zekerheid geven
Vraag, welke is de beste keus of wellicht andere optie. Heeft iemand de Sony in combi met Ziggo CI+ ?
Sta open voor suggesties, bij voorkeur geen Samsung aub.
bvd voor de reacties
gr
Gerard
Ik zoek een?
Nieuwe TV
Wat is je budget?
ergens rond de 1350 euro, max 1500
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Belangrijkste is supurb beeld, geluid loopt via Sonos, smart functies ondergeschikt hebben we Chromecast ed voor
Wat heb je zelf al gevonden?
Sony KD-55XD8505
LG 55UH850V
Welke vragen heb je hier nog over?
Binnen afzienbare tijd wil ik huidige TV (KDL42W805A) vervangen voor nieuwer model en gelijk paar maatjes groter, ben met TV's wel Sony fan maar betekend niet dat ik ermee getrouwd ben maar was eigenlijk al zeker dat het de Sony 55XD8505 moet worden en dan ga je nog een keer vergelijken enz en daar is de twijfel.
TV kijken doen we nu met de CI+ module middels Ziggo en dat moet zo blijven, absoluut dus geen Horizon box. Op de site Ziggo blijkt middels de check dat de Sony niet Ziggo gecertificeerd is, volgens Foka Rdam verkoper wel evenals op de platte discounter, even op de chat met Ziggo kan figuur aan de andere kant mij geen zekerheid geven
Vraag, welke is de beste keus of wellicht andere optie. Heeft iemand de Sony in combi met Ziggo CI+ ?
Sta open voor suggesties, bij voorkeur geen Samsung aub.
bvd voor de reacties
gr
Gerard