weet iemand al iets over toekomstige Nederlandse treinen, routes of wat dan ook, die in ontwikkeling zijn voor MSTS
Nee want ik zit zelf ook op Nederlandse banen tewachten hoor.
treinen zal ook wel leuk wezen maar dan wel met NL Banen
Want ik zou heel graag willen de lijn tussen Rotterdam en Hoek van Holland willen hebben .
of Rotterdam @ Den Haag
treinen zal ook wel leuk wezen maar dan wel met NL Banen
Want ik zou heel graag willen de lijn tussen Rotterdam en Hoek van Holland willen hebben .
of Rotterdam @ Den Haag
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Zo wil ik er ook nog wel wat
- Vlissingen - Amsterdam CS
- Roosendaal - Zwolle
Zit ik beiden namelijk dagelijks in...
Of de lijn Parijs - Amsterdam met de Thalys
- Vlissingen - Amsterdam CS
- Roosendaal - Zwolle
Zit ik beiden namelijk dagelijks in...
Of de lijn Parijs - Amsterdam met de Thalys
Hier onder andere:Op donderdag 28 juni 2001 21:03 schreef ko9 het volgende:
Als ik het goed heb, bestaat de Thalys al....
maar weet niet meer waar te downen
http://www.trainsimu.com/home/
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
ik zat me eigenlijk ook af te vragen, treinen (meestal repaints) kun je nog wel uitwisselen, maar als straks die routes komen zal men die gewoon op een(ftp)site zetten om te downloaden of zal men cd's gaan verkopen.
Wat is volgens jou het handigste?
Gewoon alletwee maar op i net zetten en dan voor de mensen die geen i net hebbenOp vrijdag 29 juni 2001 08:53 schreef xmvl33 het volgende:
ik zat me eigenlijk ook af te vragen, treinen (meestal repaints) kun je nog wel uitwisselen, maar als straks die routes komen zal men die gewoon op een(ftp)site zetten om te downloaden of zal men cd's gaan verkopen.
Of iemand met een trage verbinding .
Maar ik zou het ook wel netjes vinden als gamebladen er ook aan mee gingen werken
Dus zo als Pczone
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Pagina: 1