Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wireshark 4 lagen

Pagina: 1
Acties:
  • 352 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Voor een opdracht moet ik met wireshark het applicatie,data, netwerk en transportlaag opzoeken.
Weet er iemand hoe ik dit kan vinden?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Wireshark

Alle reacties

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Het beste antwoord is zelf op zoek gaan en niet Tweakers gebruiken voor je huiswerk.
Duik eens de tutorials en manuals in van Wireshark, zoek op youtube naar guides, probeer zelf eens wat uit. Het is een deftig programma met redelijk wat diepgang maar als je eenmaal weet wat het tip OSI-model tip is, moet het vast goed komen, succes!

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Verwijderd

Topicstarter
Heb al wat dingen geprobeerd, maar niks kunnen vinden.
Re muisklik en dan folow stream.. Komt er een klad met gegevens van wikipedia maar wat de lagen zijn weet ik niet

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-11 21:08
Ik zal je het google gedeelte besparen. Maar dit was werkelijk de eerste hit die ik kreeg door op: WireShark network Layers te googelen.

Succes!

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08:48

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Weet je eigenlijk wel wat de lagen betekenen?

Het OSI en TCP/IP model bestaan niet voor niets.

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:05

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Een duwtje in de goede richting met huiswerkopdrachten is niets mis mee, maar dan verwachten we toch echt wel enige eigen inzet. Eerlijk gezegd zie ik die totaal niet terug in de 2 regels van de topicstart.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.