Toon posts:

Stackdump.

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een celeron 800, met een cusl2-c, 256mb intern geheugen, een geforce2 mx van Asus, en een terratec dmx Xfire.
Nu vind ik dat mijn systeem de laatste tijd erg traag is. Ik heb dat probleem aan een vriend van me voorgelegd, en hij zei dat ik het beste een stackdump kan kopen. Daar zou volgens hem het probleem mee zijn opgelost. Weet iemand waar ik zo'n stackdump kan kopen? Ik heb al in de pricewatch gekeken, maar ik zie hem nergens.
P.s., ik wil wel een goede, het liefst ene van Asus ofzo. Dat waren volgens die vriend van me de beste...

Verwijderd

Wat??? :? :? :?

Die kun je bij de Regenboog kopen, moet je daar maar eens gaan vragen. Ik weet wel niet of ze die van Asus hebben...

>:)

Verwijderd

Topicstarter
De regenboog zeg je? Dank je!
Wat kost zo'n ding nou eigenlijk?

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:55

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Op donderdag 28 juni 2001 14:28 schreef BastaanKokkelmans het volgende:
De regenboog zeg je? Dank je!
Wat kost zo'n ding nou eigenlijk?
Weet je wel wat een stackdump is? :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, eigenlijk niet, maar het zou wel mijn snelheidsproblemen oplossen. Tenminste, dat heb ik me ook maar laten vertellen... Van pc's weet ik niet zo gek veel vanaf, je kunt me beter iets vragen over binnenhuisarchitectuur!!!

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-07 15:22
Op donderdag 28 juni 2001 16:41 schreef BastaanKokkelmans het volgende:
Hmm, eigenlijk niet, maar het zou wel mijn snelheidsproblemen oplossen. Tenminste, dat heb ik me ook maar laten vertellen... Van pc's weet ik niet zo gek veel vanaf, je kunt me beter iets vragen over binnenhuisarchitectuur!!!
uhm ja een stackdump is zoiets als roze behang bij een gifgroene bank in de huiskamer zetten.

of je kennis weet bar weinig van computer en loopt uit z'n nek te lullen of je wordt in de zeik genomen.

• Powerlie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-04-2024

Powerlie

ung! ung! ung!

uhhh, je wilt een stackdump kopen??

ik kan je er wel eentje bezorgen 8-) .

:?

Where is it?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 juni 2001 16:45 schreef twiekert het volgende:

uhm ja een stackdump is zoiets als roze behang bij een gifgroene bank in de huiskamer zetten.
Hmm, tegenwoordig is dat niet zo'n probleem is, mits je er iets blauws bij hebt, om het een beetje te breken.
Maar dan moet het wel gifgroen zijn, en geen mosterdgroen, want dat staat weer niet bij roze en blauw.

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:11

Klippy

Still Game

Jaja :?

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• .oisyn
  • Laatst online: 01:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

LOL :D

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• smvs
  • Niet online
je kan ook een bsod kopen. goedkoper en sneller. net zoals amd das ook goedkoper dan intel zeg maar.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op donderdag 28 juni 2001 17:24 schreef smvs het volgende:
je kan ook een bsod kopen. goedkoper en sneller. net zoals amd das ook goedkoper dan intel zeg maar.
ja maar ik denk dat hij meer heeft aan een kernel panic ofzo

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

The End

!Beginning

Weet je wel wat een stackdump kost?!?!?!? Je kan beter een catche kopen. Die kan dit soort problemen veel beter "afvangen".

Verwijderd

FF serieus, of je doet dom of je wordt in de zeik genomen maar alla.
Als je comp echt zo traag is, dan adviseer ik je om Žm naar een winkel te brengen. Kost je misschien max 500 piek ( bv als windows opnieuw moet worden geinstalleerd) maar dat is voor een binnenhuisarchitekt natuurlijk geen probleem.......

• toraq
  • Niet online

toraq

Shoving is the answer

code:
1
2
3
Catch ( Exception e ) {
    e.printStackTrace();
}

zo dan :)

I am a shover robot, do not trust the pusher robot, I will protect you from the terrible secrets of space!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

toraq, er is een verschil tussen een stack trace en een stack dumb

ik stel voor om geen onzin te gaan verkondigen, anders ga ik klagen in Stoute Usertjes :P

Verwijderd

Ocharme... Volgens mij verstaat die arme BastaanKokkelmans er niets meer van (ik ook niet hoor :'( ). Misschien een beetje uitleg waarom wel/geen stackdump? (wil ik wel eens horen :) )
Ik weet wat een stack is, en dumpen ken ik ook >:) maar de combi van de 2?

Verwijderd

IK vind dit nogal een vaag verhaal. Een stackdump voorzover mij bekend is, is nog altijd een dump van de huidige inhoud van het stacksegment register. Oftewel stack selector.

Ss:esp

Krijg je ook altijd met die leuke gpf boxjes.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
ik hoop dat je op NT gebasserd systeem werkt, anders heb je er nog niets aan >:)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

ik heb er nog wel twee voor je liggen hoor. Mag je hebben voor een zacht prijsje, moet je ze wel komen ophalen.

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Stack dump, is dus de output van een crash, hiermee kun je evt achterhalen wat het probleem is.

Verwijderd

Ja, je vriend heeft gelijk.
Kijk maar eens bij Alternate, daar liggen de 'StackDumps' naast de 'ScreenDumps', en anders moet je het maar even aan een verkoper vragen (misschien ligt er nog 1 in het magazijn).

|:(

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

ze zijn er ook met usb aansluiting :P

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Nou jongens, zo kan ie wel weer...

Verwijderd

Topicstarter
Aha, dus als ik het goed begrijp is het helemaal geen hardware, en geen software, :? maar heeft die vriend van me me een loer proberen te draaien.

Ja, zoiets dacht ik dus al. Ik wist wel dat ie me wou terugpakken na wat ik hem vorige week heb geflikt...

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
haha dit is allemaal lollig...

• Karimben
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-11-2025
Op vrijdag 29 juni 2001 00:19 schreef BastaanKokkelmans het volgende:
Ja, zoiets dacht ik dus al. Ik wist wel dat ie me wou terugpakken na wat ik hem vorige week heb geflikt...
wat heb jem geflikt? >:)
sorry, kon et niet laten :D

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 29 juni 2001 00:31 schreef Nelly___ het volgende:

wat heb jem geflikt? >:)
sorry, kon et niet laten :D
Zoals je dus in mijn profiel kunt lezen ben ik van beroep binnenhuisarchitect.
Nu had die vriend van me mij een keer gevraagd of ik zijn woonkamer wou herinrichten.
Dat was dus zijn grootste fout. >:)
Toen hij vorige week een weekend naar familie in Rotterdam ging kreeg ik de sleutel omdat ik gezegd had dat ik dus zijn woonkamer ging herdoen.
Toen heb ik met nog drie andere vrienden alles wat in zijn huis op de bovenverdieping stond beneden neergezet, en alles wat beneden stond ging naar boven,ha ha.
We hebben wel alles heel mooi neergezet natuurlijk... >:)
Je had zijn gezicht moeten zien...

• Karimben
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-11-2025
L :) L

• HariZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-02 21:51
Op vrijdag 29 juni 2001 00:40 schreef BastaanKokkelmans het volgende:

[..]

Zoals je dus in mijn profiel kunt lezen ben ik van beroep binnenhuisarchitect.
Nu had die vriend van me mij een keer gevraagd of ik zijn woonkamer wou herinrichten.
Dat was dus zijn grootste fout. >:)
Toen hij vorige week een weekend naar familie in Rotterdam ging kreeg ik de sleutel omdat ik gezegd had dat ik dus zijn woonkamer ging herdoen.
Toen heb ik met nog drie andere vrienden alles wat in zijn huis op de bovenverdieping stond beneden neergezet, en alles wat beneden stond ging naar boven,ha ha.
We hebben wel alles heel mooi neergezet natuurlijk... >:)
Je had zijn gezicht moeten zien...
Hehe... is best grappig ja... :)

Verwijderd

ROFLMAO!!!
Heb je het ook zelf teruggezet?

/inside joke/

De kleine dieke eine is gek.

/inside joke/

Verwijderd

dan vind ik dat ie je nog zacht heeft terug gepakt. Maar mijn cmplimenten is zeker een hele goeie grap. :)

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Leuk geintje geweest. Iedereen heeft erom kunnen lachen (incl. topicstarter) :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.