Vraag

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus een nogal dringend probleem. Ik heb namelijk een iphone 6. Ik heb deze ongeveer 7 maanden en als ik hem nu wil opladen lukt dit niet goed.
Als ik hel in het stopcontact steek komt dat typische bliksemtekentje er dus wel op om aan te duiden dat ie oplaad maar ofwel laad hij zeer moeizaam en soms gaat er gewoon procent van af terwijl hij aan de lader ligt.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Alvast bedankt

Beste antwoord (via Verwijderd op 22-09-2016 19:54)

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:49
Sinus_rhythm schreef op woensdag 21 september 2016 @ 19:58:
Schoonmaken van de lightning port lost dit probleem vaak op. Zie oa deze link voor hoe dat gedaan kan worden.
Hoe wil jouw oplossing helpen t.o.v het probleem wat TS heeft. Immers het charge icoon komt gewoon.

Toestel lijkt veel te verbruiken qua power terwijl hij laadt.

1. Is het toestel ook overdreven warm?

2. Overbodige apps al gesloten?

3. Soft reset al geprobeerd (Home + Powerknop 10 secs ingedrukt houden)

4. Ander stopcontact?

5. Originele kabels en charger?

6. Andere charger geprobeerd?

7. Je hangt hem niet aan je laptop om op te laden toch?

8. Heb je een Mac? Zo ja download Coconut battery eens en hang de iPhone eens via USB aan de mac en lees de accu uit.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Alle reacties

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-10 12:20
Schoonmaken van de lightning port lost dit probleem vaak op. Zie oa deze link voor hoe dat gedaan kan worden.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:49
Sinus_rhythm schreef op woensdag 21 september 2016 @ 19:58:
Hoe wil jouw oplossing helpen t.o.v het probleem wat TS heeft. Immers het charge icoon komt gewoon.

Toestel lijkt veel te verbruiken qua power terwijl hij laadt.

1. Is het toestel ook overdreven warm?

2. Overbodige apps al gesloten?

3. Soft reset al geprobeerd (Home + Powerknop 10 secs ingedrukt houden)

4. Ander stopcontact?

5. Originele kabels en charger?

6. Andere charger geprobeerd?

7. Je hangt hem niet aan je laptop om op te laden toch?

8. Heb je een Mac? Zo ja download Coconut battery eens en hang de iPhone eens via USB aan de mac en lees de accu uit.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-10 12:20
SpoekGTi schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:32:
[...]
Ik herken het probleem gewoon. Zoals ik aangaf maar blijkbaar niet duidelijk genoeg heb ik dit vaker ondervonden.

Daarnaast zolang je dit veilig doet is het sowieso nuttig voor je port.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie hulp, ik kreeg plots een melding dat het geen officieel apple accesoire is maar heb die bij mij iphone gekregen dus is heel raar maar heb nu gewoon een andere lader gebruikt natuurlijk

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:33

Japie.G

Colour Classic

Die melding komt dan van de kabel, en niet van de lader.

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:47
Ga dan gewoon even langs de Apple store. Als hij nog binnen het jaar oud is doen ze daar in de regel niet kinderachtig met vervangen.
Pagina: 1