Iphone 6 werkt niet meer?!±

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb zo'n beetje een half jaar een Iphone 6.
Tot op heden werkte het goed totdat hij opeens vreemd gedrag vertoonde.
Hij ging aan & uit en bleef dat doen.
Nu een paar uur later krijg ik hem helemaal niet meer aan.

Als ik hem aansluit op itunes om te herstellen wordt er vermeld dat er een code moet worden ingevuld op mijn Iphone, wat dus niet kan aangezien die niet werkt.

Ik heb ookal geprobeerd de aan & home knop tegelijk ingedrukt te houden.
Dat werkt ook niet, als ik de 2 geluidsknopjes tegelijk inhoud hoor ik wel een tril.

Iemand hulp?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Heb je de iphone nieuw gekocht? Dan zou ik er eens mee terug gaan als hij pas een half jaar oud is.

Desktop | Server | Laptop

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inderdaad de iPhone nieuw gekocht, alleen doordat het scherm kapot is geweest is de garantie vervallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

SuBBaSS

-has Ryzen

Gaat ie helemaal niet meer aan als je hem aan de pc koppelt?
Als er toch nog leven in zit: homeknop en aan/uit-schakelaar beiden flink lang ingedrukt houden (totdat het itunes logo + lightning kabel op het scherm van de iphone verschijnen). Dan is hij in DFU mode en gaat hij niet meer om die toegangscode mekkeren. Wel even die melding erover wegklikken en als het goed is kun je dan via een dialoogvenster op "herstellen" klikken.

Dan is het nog maar afwachten want maak uit je woorden op dat er geen origineel scherm meer in zit. Loop je alsnog kans op de beruchte error 53.
Zonde!
Hoor/lees dat veel te vaak: brol-onderdelen erin want (buhuhu) Apple is zo duur.

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
SuBBaSS schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:10:

Hoor/lees dat veel te vaak: brol-onderdelen erin want (buhuhu) Apple is zo duur levert geen iPhone onderdelen aan derden..
Dat is de ware lezing, niet omdat de onderdelen zo duur zijn.

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
sypie schreef op woensdag 21 september 2016 @ 22:39:
[...]

Dat is de ware lezing, niet omdat de onderdelen zo duur zijn.
Hij doelde er op dat mensen vaak een paar tientjes willen bespraken en naar de telefoonshop in een random straatje gaan voor een reparatie, wat resulteert in problemen in de toekomst met garantie als je daarna wel naar Apple gaat of wil gaan. Bij Apple kost een complete vervanging van het scherm, en de ingebouwde onderdelen, met garantie 129 euro. Als de shady telefoonzaak op de hoek het voor 80 doet moet je je misschien afvragen of het die 50 euro wel waard is.

• Diablo_GT
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:54

Diablo_GT

nbx

Als een reset middels homeknop en aan/uit tegelijk 10 seconden indrukken je prpbleem niet verhelpt moet er een nieuw scherm in. Ze hebben de goedkoopste scherm erin gezet die op dit moment leverbaar is. Alsnog garantie claimen bij de reparateur?

En die error 53 krijg je na het vervangen van de homeknop niet je schem.

nbx

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Error53 heeft Apple toch een software-update voor uitgebracht die de controle op de homebutton niet uitvoert?
Pagina: 1