Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

internet problemen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-11 12:10
Mijn vraag
ik probeer gta 5 te downloaden via mijn social club account maar ik krijg elke keer een fout melding wat betreft internet, de ene keer zegt social club dat er geen connectie is met de rockstar service en de andere keer kan hij geen verbinding maken .unable to acces rocstar servers . activation of gta v requires an internet connection . please check your connection and click on rertry or click cancel to quit .

ik ervaarde dit probleem eerst alleen met gta 5 social club nu wou ik steam installen maar dat ging ook niet helemaal vlekkeloos , duurde ook lang voor dat die pas mijn internet vond .

Relevante software en hardware die ik gebruik
windows 10 64 bit
intel skylake i5 6500
16 gb ram
moederbord asrock z170 gaming k4
xfx r9 390x
netwerk kaart , Killer E2400 Gigabit Ethernet Controller

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
netwerk kaart geupdate,
social club en gta verwijdert en opnieuw gedownload .

dit leidt allemaal niet tot succes .

speedtest geeft me gewoon een goede internet snelheid aan en daarom ben ik nu echt ten einde raad.

UPDATE nu download hij heel langzaam met maximaal 10mb/ps

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/1zlwn6mibbbei.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door taker1987 op 21-09-2016 19:16 . Reden: update ]

psn: taker-mart

Alle reacties

• Tjm De Groot
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02-2021
De Killer E2400 Gigabit Ethernet Controller geeft als ik erop Google de nodige problemen, ik denk dat je het daar ook moet zoeken. Ik zou beginnen met kijken of er voor jou chip nieuwe drivers zijn en die installeren succes.

I7 8700K, MSI PRO CARBON Z370, GTX MSI 1080, 16 gigabyte ddr4 3200.

• taker1987
Tjm De Groot schreef op woensdag 21 september 2016 @ 22:11:
De Killer E2400 Gigabit Ethernet Controller geeft als ik erop Google de nodige problemen, ik denk dat je het daar ook moet zoeken. Ik zou beginnen met kijken of er voor jou chip nieuwe drivers zijn en die installeren succes.
de nieuwste driver van mijn netwerk kaart is geupdate vanmiddag . maar dit heeft niks opgelost.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:46

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is geen dumpbak, vragen over netwerken horen in... Netwerken.

Move OH -> NT

Verder eens met Tjm, veel mensen hebben problemen met die Killer-zooi, Probeer ook eens drivers van de chipset vendor (Qualcomm-Atheros).

Helpt dat niet, begin eens bij het begin:
- welke provider
- wat voor modem (exact, niet alleen "zo'n standaardgeval" oid)
- wat heb je verder allemaal in je netwerk hangen erachter en hoe is het aangesloten?
- hoe is de verbinding vanaf andere apparaten (PC's, telefoons etc) in datzelfde netwerk?

Oslik blyat! Oslik!

• taker1987
heb de steam versie nu gekocht en heb daar totaal geen problemen mee gehad, de game was binnen 1 uur binnen .

de verbinding vanaf andere aperaten is allemaal dik in orde , ook buiten rstar om draait mijn pc naar behoren en haal ik via speedtest 150 mbps , ik denk dus echt dat dit probleem bij rockstar lag en niet zo zeer aan mijn pc .