34 x Risen 400Wp 12° oost-west + GoodWe 10KN-ET-SPD2 hybride omvormer + Remeha Mercuria 8 kW warmtepomp + Remeha Calenta Ace cv + Remeha RemaSOL Zonnecollector (3)
Vraag
Alle reacties
Wat belangrijk is te weten voordat je eraan begint, heb je je Toshiba systeem in het verleden geupgrade met de gratis upgrade naar Windows 10 ? Gezien deze actie meer dan één maand geleden is afgelopen. Mocht je een registratiecode van Windows 10 hebben dan moet het geen probleem zijn, de drivers worden als het goed is geïnstalleerd tijdens de installatie van Windows 10 zelf.
Beste te doen met een verse installatie, is alle partities verwijderen van de hard schijf, en een verse partitie aanmaken in de Windows setup.
Beste te doen met een verse installatie, is alle partities verwijderen van de hard schijf, en een verse partitie aanmaken in de Windows setup.
Dank alvast voor het meedenken! Ik heb de Toshiba indertijd niet gratis geupdate naar Windows 10 omdat ik hem in die gratis periode niet in gebruik had. Ik heb daarom onlangs een Windows 10 installatie cd gekocht en die weer overgezet op USB omdat de Toshiba geen dvd speler heeft. Met die betreffende USB stick heb ik dus Windows 10 alsnog geïnstalleerd.
Om nou inderdaad te starten met een verse installatie en de partities te verwijderen: hoe verwijder ik die veilig zodat de laptop wel blijft werken?
Om nou inderdaad te starten met een verse installatie en de partities te verwijderen: hoe verwijder ik die veilig zodat de laptop wel blijft werken?
34 x Risen 400Wp 12° oost-west + GoodWe 10KN-ET-SPD2 hybride omvormer + Remeha Mercuria 8 kW warmtepomp + Remeha Calenta Ace cv + Remeha RemaSOL Zonnecollector (3)