Ik heb een pc met de volgende componenten samengesteld en ik vraag mij af of dit een goede keuze is. Het idee is een midrange game pc met een maximal budget van 800 euro. Zijn er bepaalde onderdelen die slecht samengaan, of is er bijvoorbeeld een onbalans tussen bepaalde zaken?
Hier de lijst:
Ten tweede. Omdat ik vooral tweakers heb gebruikt om tot deze lijst te komen en nu deze vraag hier op het forum stel, lijkt het me wel fair om bovengenoemde producten hier te bestellen (ik neem aan dat tweakers wel iets van commissie vangt). Nu is tweakers in feite een reseller, die van andere winkels besteld. Gaat dit over het algemeen goed? Wat is jullie advies ten aanzien van de filters (aantal winkels ed.)? Zijn er nog andere zaken waar ik op moet letten?
Bij voorbaat hartelijk dank voor de antwoorden en de moeite.
Hier de lijst:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 178,50 | € 178,50 |
| 1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 80,95 | € 80,95 |
| 1 | MSI Radeon RX 480 8GB | € 282,50 | € 282,50 |
| 1 | Cooler Master Force 500 | € 39,85 | € 39,85 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 77,99 | € 77,99 |
| 1 | Corsair CX450M | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Samsung 750 EVO (retail) 250GB | € 69,90 | € 69,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 782,64 | |
Ten tweede. Omdat ik vooral tweakers heb gebruikt om tot deze lijst te komen en nu deze vraag hier op het forum stel, lijkt het me wel fair om bovengenoemde producten hier te bestellen (ik neem aan dat tweakers wel iets van commissie vangt). Nu is tweakers in feite een reseller, die van andere winkels besteld. Gaat dit over het algemeen goed? Wat is jullie advies ten aanzien van de filters (aantal winkels ed.)? Zijn er nog andere zaken waar ik op moet letten?
Bij voorbaat hartelijk dank voor de antwoorden en de moeite.