Toon posts:

T' schokt

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heb een diamond stealth 3 xtreme in mn pctje maar dat loopt niet schokeloos ik weet het het is een Chit kaart maar er moet wel een oplossing voor zijn...Heb gehoort van VIA drivers maar die blijken ook niet te werken wel wat maar toch blijft ie om de 3 a 4 sec een schok te leveren heel vervelend plz een antwoord...

Verwijderd

Toch niet als je gewoon in Windows zit? Als je de nieuwste spellen speelt dan is dat 'normaal' voor zo'n kaart.

Verwijderd

Topicstarter
Maar et is een 32 mb kaartje dus et moet et aan kunne , counterstrike speelt schoke loos windows schokt ie ook niet...

• ElemenTAL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-07-2025

ElemenTAL

Tweaking the elements

Op donderdag 28 juni 2001 13:29 schreef roikoph het volgende:
Maar et is een 32 mb kaartje dus et moet et aan kunne , counterstrike speelt schoke loos windows schokt ie ook niet...
Wat zegt de hoeveelheid geheugen nou, als je 512 mb in een 386 (als het zou kunnen) kan je toch nog geen Quake3 spelen.

Je vid kaart is gewoon ruk voor nieuwe spelen. En Via 4 in 1 drivers zijn alleen voor moederborden met een VIA chipset.

Nuff Said

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

misschien overclocken?

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 12:54

Kvn

Ik HAD de S540 (dus oudere versie, minder snel dacht ik ook) en daar kon ik zonder schokken UT enzow mee spelen, op mijn cellie 525, duzzzz, ok hij kan niet tippen aan mijn Gf 2 Mx 400 64 Mb :P maar ja
Pagina: 1