Zoals het topic al zegt; ik wil graag een kleine pc-upgrade doorvoeren. Onderstaand mijn ingevulde lijstje;
Ik zoek een?
Ik zoek dus intern geheugen + videokaart, omdat ik denk dat op moment hier de meeste winst valt te behalen voor mij.
Wat is je budget?
Heb geen bepaald budget, zoals zo vaak best bang for buck. Intern geheugen kan zo rond de 80 euro liggen. De videokaart hoop ik eigenlijk tussen de 300 en 400 voor uit te trekken. Vind een hoger bedrag wel erg gortig.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Op dit moment had ik de GTX 1070 en 1080 op het oog. Beide liggen eigenlijk iets boven mn budget. Vroeg me ook af, gezien de rest van mijn systeem, of dit wel handig zou zijn. Wellicht wordt mijn CPU wel de bottleneck bij deze kaarten...
Qua intern geheugen geen specifieke voorkeur, gewoon hetgeen dat op mijn mobo past. 16 GB ga ik voor.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hierbij dan mijn systeem (ongeveer 2-3 jaar oud);
Thanks alvast voor jullie hulp & meningen!
Ik zoek een?
Ik zoek dus intern geheugen + videokaart, omdat ik denk dat op moment hier de meeste winst valt te behalen voor mij.
Wat is je budget?
Heb geen bepaald budget, zoals zo vaak best bang for buck. Intern geheugen kan zo rond de 80 euro liggen. De videokaart hoop ik eigenlijk tussen de 300 en 400 voor uit te trekken. Vind een hoger bedrag wel erg gortig.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Op dit moment had ik de GTX 1070 en 1080 op het oog. Beide liggen eigenlijk iets boven mn budget. Vroeg me ook af, gezien de rest van mijn systeem, of dit wel handig zou zijn. Wellicht wordt mijn CPU wel de bottleneck bij deze kaarten...
Qua intern geheugen geen specifieke voorkeur, gewoon hetgeen dat op mijn mobo past. 16 GB ga ik voor.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hierbij dan mijn systeem (ongeveer 2-3 jaar oud);
- Intel Core i5 4670 / 3.4 GHz - 6 MB cache - LGA1150 Socket
- MSI B85-G41 PC Mate - Moederbord - ATX - LGA1150 Socket
- MSI GTX 770 Gaming 2 GB GDDR5
- Seagate Barracuda ST1000DM003 1TB
- Corsair Carbide Series 330R - Midtowermodel
- Gelid Tranquillo Rev.2 - Koeler
- Crucial Ballistix Tactical - Geheugen - 8 GB : 2 x 4 GB - DIMM 240-pins - DDR3 - 1866 MHz / PC3-14900 - CL9
- SeaSonic M12II EVO 620 Bronze
- Crucial M500 - Solid state drive - 240 GB
Thanks alvast voor jullie hulp & meningen!
PSN/Steam: Xamsix