Mja lekker kaartje. Alleen hoe de fuck werkt die tv-out? Het kabeltje is aangesloten. Wil ik in Twin-View de settings veranderen, kan ik TV niet selecteren ?!?!?! Kan ik nog nie unrealen op mun breedbeeld
Verwijderd
je moet de tv aan hebben staan op het externe kanaal (voor de video input) meestal 0 - AV of EXT1/EXT2
Verwijderd
hmm heb laatst hetzelfde probleem gehad maar we hebben het toen toch nog opgelost, humpf i can't remember
Verwijderd
Ik heb em gister net gefix0rd! 
• Ik heb een kabeltje gekocht van scart naar tulp (bij de betere electronicazaak te krijgen voor ongeveer 25 piek)
• Die heb ik een stukje verlengd, zodat ie netjes achter me buro past.
• TV aanzetten op AV kanaal, en in je geforce driver properties Detect displays aanklikken
• Dan moet ie erbij staan, en kan je em op 'clone' zetten
• Ik heb een kabeltje gekocht van scart naar tulp (bij de betere electronicazaak te krijgen voor ongeveer 25 piek)
• TV aanzetten op AV kanaal, en in je geforce driver properties Detect displays aanklikken
Verwijderd
ja idd dat dacht ik dus ook, zo heb ik het ook gedaan, alleen geen verlengkabel, alleen maar de SVGA kabel van de g-forceOp donderdag 28 juni 2001 13:28 schreef Razor_Blade het volgende:
Ik heb em gister net gefix0rd!
met de detonator drivers lukt het bij mij altijd prima
Oke bedankt dan ga ik dat ff proberen!
Wil je voor de gein het advies van Vobis horen? : Zet je beelschermresolutie op 800x600 en start de computer opnieuw op.
...?
Wil je voor de gein het advies van Vobis horen? : Zet je beelschermresolutie op 800x600 en start de computer opnieuw op.
...?
Verwijderd
hehe moet wel op 800x600 
en die adapter moet je op input zetten
ik heb alle kabels, adapters gehaald op regenboog.net
en die adapter moet je op input zetten
ik heb alle kabels, adapters gehaald op regenboog.net
teevee kan niet hogere resolutie hebben vandaar...Op donderdag 28 juni 2001 13:33 schreef MasteX_ het volgende:
Oke bedankt dan ga ik dat ff proberen!
...?
Verwijderd
bij mij doet ie ut welOp donderdag 28 juni 2001 13:38 schreef wouter76 het volgende:
[..]
teevee kan niet hogere resolutie hebben vandaar...
wat voor teevee? breedbekkikker misschien? die willen nog wel es hoger gaan ja
Ik heb dus gebruik gemaakt van een scart en dan aangesloten met een vierpolige plug. (dezelfde als die ook naar mijn kaart gaat).
Maar hij detecteerd hem gewoon niet
Maar hij detecteerd hem gewoon niet
en een simpel tulpje van je kaart naar een simpel tulpje naar je teevee of video dan?
Er zit inderdad nogwel een tulpstekker op, maar daar staat "comp" bij .. en bij die andere "tv-out" dus lijkt me iets logischer niet ?
gebruik die composiet aansluiting dan gewoon es, is wel niet zo'n mooie kwaliteit maar toch...
en voor die aansluiting heb je maar 1 kabeltje nodig...
Wat ik nu dus geprobeerd heb is één tulp stekker in de "comp" uitgang doen en één in de scart aansluiting van de tv. Maar nogsteeds kan hij hem niet detecteren
gebruik ipv die scart aansluiting nou gewoon de antenneingang een keer
de tulp (geel) is composiet, de andere 5 polige din is svhs, als je tv standaard een svhs ingang heeft dan die met svhs kabel koppelen aan svhs uitgang van videokaart,
als tv geen svhs heeft zal ie het vrijwel zeker niet ondersteunen, als je het dan via verloop stekker (of blokje) toch aansluit krijg je geen beeld of zwart wit.
als je tv een svhs ingang heeft dan hier een svhs kabel op en naar svhs ingang van videokaart. als er geen svhs ingang is dan met verloop stekker naar de scart ingang.
verder de nvidia driver bij twinview op cloon zetten.
als tv geen svhs heeft zal ie het vrijwel zeker niet ondersteunen, als je het dan via verloop stekker (of blokje) toch aansluit krijg je geen beeld of zwart wit.
als je tv een svhs ingang heeft dan hier een svhs kabel op en naar svhs ingang van videokaart. als er geen svhs ingang is dan met verloop stekker naar de scart ingang.
verder de nvidia driver bij twinview op cloon zetten.
Als je de SVHS kabel hebt gebruikt voor tv-out (connector lijkt op een ps/2 stekker) en daarmee geen beeld krijgt is de kans heel groot dat je tv geen svhs ondersteunt via de scartingang. Dan moet je van composite (geel tulpstekkertje) naar scart toe, je kan geen output device detecteren omdat de pc de tv niet kan vinden, zet ook altijd eerst de resolutie op 800x600 (geen reboot nodig), zet dan je tv aan op het videokanaal en dan zou het moeten lukken, ook met detonator drivers!
http://come.to/tvout
met dit tooltje kan je je tvout aktiveren zonder dat ie 'm hoeft te detecteren
Dit heeft al in vele topics gestaan...
met dit tooltje kan je je tvout aktiveren zonder dat ie 'm hoeft te detecteren
Dit heeft al in vele topics gestaan...
Verwijderd
Correctie : je krijgt wel beeld maar alleen zwart-wit beeld.Op donderdag 28 juni 2001 14:13 schreef LoCuTuS2000 het volgende:
Als je de SVHS kabel hebt gebruikt voor tv-out (connector lijkt op een ps/2 stekker) en daarmee geen beeld krijgt is de kans heel groot dat je tv geen svhs ondersteunt via de scartingang.
En trouwens, je moet al die acties wel doen terwijl je tv-out is aangesloten, en je tv AANSTAAT. Anders zal het nog niet lukken.
Van tv/out (tulp/composiet dus) naar Comp(osiet).Op donderdag 28 juni 2001 13:59 schreef wouter76 het volgende:
van de comp aansluiting direct naar de antenne ingang van de tv...
Wel voordat je PC aanstaat.
Verwijderd
Ik heb zelf ook die Asus V7100. Ben niet helmaal tevreden over die tv-out optie... op een 82 cm Grandig tv trekt het beeld aan beide kanten schuin weg. Voor het kijken naar DVD's heb ik dan ook maar weer een mpegkaart ingeplugged.|
Dit even terzijde want dit lost jouw probleem niet op!
Waarom gebruik je niet de camcorder ingang aan de voorkant van je TV? Scheelt een hoop gemier....? Suc6
Waarom gebruik je niet de camcorder ingang aan de voorkant van je TV? Scheelt een hoop gemier....? Suc6
Verwijderd
En dat lost zijn probleem wel op ?Op vrijdag 29 juni 2001 13:44 schreef Surfin het volgende:
Persoonlijk
Pagina: 1