Vraag

• Eery Petrol
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-10-2024
Kan het kloppen dat er twee registraties zijn in het artikelenregister van Tweakers voor hetzelfde product? De F710 gamepad van Logitech [officiele link] lijkt als enkel product vertegenwoordigd te zijn in beide onderstaande links;

Logitech Wireless Gamepad F710 Zilver
Logitech F710 PC-Gamepad Zilver

Mocht het hier gaan om twee verschillende uitgaves van dit product (wat ik niet heb kunnen bevestigen), zou ik alsnog graag het onderscheid in de specificaties terug willen kunnen zien. Deze zijn momenteel alleen anders door een verschil in omissies.

[ Voor 18% gewijzigd door Eery Petrol op 21-09-2016 11:52 ]

Beste antwoord (via Eery Petrol op 21-09-2016 15:27)

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:25

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Eery Petrol schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:49:
Kan het kloppen dat er twee registraties zijn in het artikelenregister van Tweakers voor hetzelfde product? De F710 gamepad van Logitech [officiele link] lijkt als enkel product vertegenwoordigd te zijn in beide onderstaande links;

Mocht het hier gaan om twee verschillende uitgaves van dit product (wat ik niet heb kunnen bevestigen), zou ik alsnog graag het onderscheid in de specificaties terug willen kunnen zien. Deze zijn momenteel alleen anders door een verschil in omissies.
Per ongeluk dubbel geplaatst idd, ik heb ze bij dezen samengevoegd: pricewatch: Logitech Wireless Gamepad F710 Zilver

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:25

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Eery Petrol schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:49:

Per ongeluk dubbel geplaatst idd, ik heb ze bij dezen samengevoegd: pricewatch: Logitech Wireless Gamepad F710 Zilver