Mijn vraag
In mijn huidige systeem gebruik ik momenteel de stock cooler die geleverd is bij mijn processor. Het ding maakt veel geluid en ik wil een stillere coolor. Ook gezien de toekomst (hoogstwaarschijnlijk een 1151 intel processor) is deze geschikt?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Hardware:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
In mijn HTPC heb ik een Scythe cooler zitten. Deze werkt al jaren probleemloos en erg stil. Dat is de reden dat ik de volgende graag wil gaan kiezen:
pricewatch: Scythe Mugen 4
Deze zou (volgens de specs) zowel op FM2 (mijn huidige) als 1151 passen.
Mijn vraag is nu of deze ook aan te raden is of iemand wellicht een beter alternatief heeft? Gezien ik de Stock cooler gebruik zal de Original backplate (waarnaar in de specs beschreven wordt) nog wel te vinden zijn.
Alvast bedankt.
In mijn huidige systeem gebruik ik momenteel de stock cooler die geleverd is bij mijn processor. Het ding maakt veel geluid en ik wil een stillere coolor. Ook gezien de toekomst (hoogstwaarschijnlijk een 1151 intel processor) is deze geschikt?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Hardware:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon II X4 740 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | ASRock FM2A88M Extreme4+ | € 79,99 | € 79,99 |
| 1 | Club 3D Radeon R9 270 '14 Series | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 40,40 | € 40,40 |
| 1 | Corsair RM550x | € 94,80 | € 94,80 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 215,19 | |
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
In mijn HTPC heb ik een Scythe cooler zitten. Deze werkt al jaren probleemloos en erg stil. Dat is de reden dat ik de volgende graag wil gaan kiezen:
pricewatch: Scythe Mugen 4
Deze zou (volgens de specs) zowel op FM2 (mijn huidige) als 1151 passen.
Mijn vraag is nu of deze ook aan te raden is of iemand wellicht een beter alternatief heeft? Gezien ik de Stock cooler gebruik zal de Original backplate (waarnaar in de specs beschreven wordt) nog wel te vinden zijn.
Alvast bedankt.
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983