Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• mennoza
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 11-08 15:30
Beste tweakers
Wil graag jullie advies:
Wil graag een abonnement met een SE. Maar rond 20 per maand zonder bijbetaling. Nu krijg je daar een 5s voor.

Zullen de prijzen van een abonnement met een iPhone se dalen,nu de iPhone 7 er is? Nu betaal je rond 25 pm . Heeft het zin om nog te wachten of kan dat nog wel duren?

Ik kijk al een tijdje om de dag naar sites als mobiel en gsmwijzer enzo, providers als Tele2 en hollandsnieuw zijn voordelig maar afgelopen maanden nog weinig goedkoper.

Beste antwoord (via mennoza op 22-09-2016 11:41)

• Wekkie
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 10-10 19:41

Wekkie

Yeah

Ik herinner me dat vorig jaar zo rond december de toestelprijs van de iPhone 5S bij HN naar 12 p/m ging. Bovenop de HN sim-only kosten, dus. Dat was toen een hele aardige deal en met afstand de laagste prijs destijds. We zijn nu zo'n tien maanden verder en nu kost 'ie daar 11 p/m, maar nu nog een 5S kopen lijkt me niet handig.

Vraag me af in hoeverre we nog een aardige prijsdrop kunnen verwachten van de SE op redelijk korte termijn. In maart is het toestel een jaar oud, maar ik verwacht eigenlijk niet dat er een refresh komt. Al is dat puur in de glazenbol kijken, zoals hierboven wordt genoemd.

Die verdraaide 16/64GB situatie van Apple daarentegen...! 440 voor de 16GB of 110 meer betalen voor de 64GB. Da's een duur microSD kaartje ;)

I've got a feeling...

Alle reacties

• RodeStabilo
  • Registratie: december 2013
  • Niet online
quote:
mennoza schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:45:

Zullen de prijzen van een abonnement met een iPhone se dalen,nu de iPhone 7 er is? Nu betaal je rond 25 pm . Heeft het zin om nog te wachten of kan dat nog wel duren?
Onwaarschijnlijk aangezien Apple beide toestellen in een ander segment plaatst en de SE er ook nog niet zo lang is.

RodeStabilo wijzigde deze reactie 21-09-2016 10:46 (4%)

• nelizmastr
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 22:22
Idealiter koop je de telefoon los en neem je een goedkope SIM-only. Netto ben je dan vaak goedkoper uit.

• Marly
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 01:34
Maak vooral ook niet de fout, die zoveel mensen maken, door bij de keuze van je abo alleen te kijken, bij welke provider je de gewenste telefoon 't voordeligst kan bemachtigen. Tenzij je in de Randstad woont (daar maakt 't niet zoveel uit), is er op veel plaatsen nog weldegelijk verschil qua bereik, vooral in de 'uithoeken' van het land.

• Oogje
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
De 64GB SE is 40 euro gedaald in prijs bij de introductie van de 7. Ik denk niet dat een abo dus heel veel goedkoper gaat worden.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

• twizz
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 06-03 20:00
Neem aan dat je de 16gb wilt? Ik denk dat de beste optie voor je budget is om m via mp oid te kopen en dan simonly

• Remco V
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 12-10 18:34
quote:
Marly schreef op woensdag 21 september 2016 @ 14:47:
Maak vooral ook niet de fout, die zoveel mensen maken, door bij de keuze van je abo alleen te kijken, bij welke provider je de gewenste telefoon 't voordeligst kan bemachtigen. Tenzij je in de Randstad woont (daar maakt 't niet zoveel uit), is er op veel plaatsen nog weldegelijk verschil qua bereik, vooral in de 'uithoeken' van het land.
Second that. Heb deze fout eerder gemaakt. Het is verstandig om even in je buurt te informeren welke provider de beste dekking levert.

T-Mobile en Vodafone hebben in mijn woonplaats bijvoorbeeld matige dekking waardoor ik bijna verplicht ben KPN te nemen.

• mennoza
Wil idd een 16gb. Woon in Brabant. Ik dacht aan Tele2 of hollandsnieuwe.

• RaydeJee
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 16-10 06:21
Dat is dus het T-Mobile of het Tele2 netwerk. Kan echt een verschil zijn.
Waar ik in de randstad woon was het qua bereik een drama met Vodafone, op m'n werk. Net een moeilijke hoek ofzo.

Trouwens, los kopen of met een abbo kan wel degelijk verschil maken in toestel prijs ben ik achter. Omdat je toch korting op je toestel krijgt, ook als je hem in 1x betaalt.

 MacBook Pro Retina 13" 2015 / MacBook Pro 13" 2012 / iPhone 7 Black 

• Ctgras
  • Registratie: november 2009
  • Niet online
Toevallig gisteren voor mijn vrouw een SE besteld bij Tele2 - laat ik zeggen dat bellen kan nog wel een verschil maken van zo'n 4 per maand (al heb ik geen idee of dit bijv komt door twee abonnementen op 1 adres). Zilver 64GB kostte in dit geval 330 voor het toestel + 4GB abo voor 2 jaar.

• mennoza
Ik snap dat het los kopen voordelig uitkomt maar wil niks bijbetalen ,enkel dus abo kosten pm. Maar dacht van zijn er periodes dat er acties komen of zal het toch niet veel schelen

• Fietsbel
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Fietsbel

\_(ツ)_/

Onze glazenbol is tijdelijk buiten gebruik, dus of er acties aankomen is niet zeker.

39

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 10-10 19:41

Wekkie

Yeah

Ik herinner me dat vorig jaar zo rond december de toestelprijs van de iPhone 5S bij HN naar 12 p/m ging. Bovenop de HN sim-only kosten, dus. Dat was toen een hele aardige deal en met afstand de laagste prijs destijds. We zijn nu zo'n tien maanden verder en nu kost 'ie daar 11 p/m, maar nu nog een 5S kopen lijkt me niet handig.

Vraag me af in hoeverre we nog een aardige prijsdrop kunnen verwachten van de SE op redelijk korte termijn. In maart is het toestel een jaar oud, maar ik verwacht eigenlijk niet dat er een refresh komt. Al is dat puur in de glazenbol kijken, zoals hierboven wordt genoemd.

Die verdraaide 16/64GB situatie van Apple daarentegen...! 440 voor de 16GB of 110 meer betalen voor de 64GB. Da's een duur microSD kaartje ;)

I've got a feeling...

• mennoza
Zal denk ik idd een beetje hetzelfde prijs blijven. Bedankt voor jullie reacties!
Pagina: 1

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True