Ongelezen berichten terwijl notificaties uitstaan

Pagina: 1
Acties:

• Rekcor
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-10 13:03
Uitgangssituatie:
  • Ik had een aantal ongelezen berichten op het forum en zag een geel ballonnetje op het gele belletje rechtsboven met '5' erin.
  • Om niet in de verleiding te komen heb ik op https://tweakers.net/instellingen/notificaties/ alle 'Op de website'-vinkjes uitgevinkt.
Verwacht resultaat:
  • Een grijs belletje zonder geel ballonnetje met '5' erin. (of: geheel geen belletje, aangezien alle 'Op de website'-vinkjes had uitgevinkt).
Wat ik zie:
  • Een geel ballonnetje op het gele belletje rechtsboven met '5' erin.
Nu verwacht ik dat die 5 verdwijnt zodra ik de berichten alsnog lees, maar dit was nu juist niet de bedoeling :)!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Er is ook een linkje om alle notificaties als gelezen te markeren, of je kan ze een voor een als gelezen markeren door op het blauwe icoontje voor de notificatie te klikken. Het uitzetten van notificaties geldt voor toekomstige notificaties. Notificaties die je al eerder gekregen hebt blijven staan (totdat ze expireren).

Intentionally left blank

• Rekcor
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-10 13:03
Dank!
crisp schreef op woensdag 21 september 2016 @ 09:21:
Het uitzetten van notificaties geldt voor toekomstige notificaties. Notificaties die je al eerder gekregen hebt blijven staan (totdat ze expireren).
Ok, maar dit vind ik dus niet logisch en wordt m.i. ook niet duidelijk gemaakt op de instellingen-pagina. Daar staat 'Stel in of je een notificatie wilt ontvangen'. Ik heb het uitgevinkt maar de volgende keer dat ik op Tweakers kom, ontvang ik nog steeds een notificatie. Of dit een oude of een nieuwe is boeit mij niet.

Anyway, ik heb mijn punt gemaakt denk ik :).