nero 5 ziet me brander wel cdrwin 3.7 niet ? help

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Furs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-03 00:19
ey, iemand enig idee waar het aan kan liggen dat nero 5 me brander wel ziet en cdrwin 3.7c niet. ik heb gister een nieuwe brander gehaald de MP7200A/DP 40 / 20 / 10 IDE
hij doet het voor de rest goed ook al cd op 20x gedaan met nero duurede alleen 4 min kan dit kloppen afentoe sloeg de tijd ff vast en ging die daarna weer verder terwijl de buffer vol was.

cdrwin zegt kan geen sci of IDE vinden ?
sluit nero alle andere brander programmaŽs uit ? netzoals dat nero en easy cd creator 4 niet samen gaan ??

Cya
FoRCe

Cookie?

• ViolatoR
  • Laatst online: 25-11-2025
Ik heb dit probleem ook wel eens gehad, nieuwere versie van CD-R-Win lost het vaak wel op.

fotoblog

• coolgoza
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-04 23:57
Ik zit nu ff te denken.
Goldenhawk is hetzelfde?????

Dan ff nieuwe aspi drivers installeren.

Nature will strike back.....

• Furs
k dan try ik wel nieuwe cdrwin 3.8a/b/c/d was toch ook al uit ?

cya
FoRCe

Cookie?

Verwijderd

kijk eens op de volgende site http://www.disc4you.com/products/goldenhawk/devices.html daar staat die brander van jou ook niet bij, wel de mp7200 maar niet de 7200a. zal wel komen bij de volgende versie.

Verwijderd

ik heb het zelf ook ...
denk ook dat een nieuwere versie helpt :)

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

probeer dan even 4.0a beta
draait prima bij mij op me lite-on 12x10x34
aangezien cdrwin 3.8d mijn drive ook niet ondersteunt

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-05 22:44

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move -> Opslagmedia

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Op donderdag 28 juni 2001 14:21 schreef erniemars het volgende:
probeer dan even 4.0a beta
draait prima bij mij op me lite-on 12x10x34
aangezien cdrwin 3.8d mijn drive ook niet ondersteunt
Ik heb ook een lite-on 10x10x32 burnproof (die 34 is een foutje zeker ?)
Bij mij vind cdrwin 4.0a deze nuiet hij vind enkel mijn yamaha crw 6416S die op scsi hangt nieuwste aspi drivers heb ik al geinstalleerd

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• coolgoza
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-04 23:57
En ook met die nieuwe cdrwin zul je je aspi drivers moeten updaten.

Nature will strike back.....

• Furs
Op donderdag 28 juni 2001 15:25 schreef coolgoza het volgende:
En ook met die nieuwe cdrwin zul je je aspi drivers moeten updaten.
oke zal het eens proberen iemand een link naar een site, hoewel volgensmij had ik ze nog op me HD een update ervoor :) ik zal wel ff checken want cdrwin is best fijn :)

cya
FoRCe

Cookie?

Verwijderd

waar zijn die ASPI drivers te vinden, CDRwin herkent mijn LiteOn namelijk niet en hij staat er wel bij op de site van Goldenhawk.

Verwijderd

kheb ook nieuwst aspi-drivers geiinstalleerd. Helaas cdrwin en ook winoncd ondersteunen mijn lite-on 16x10x40 nog steeds niet. Ik denk dat het effen w8en wordt op nieuwere versies........
Wel balen, firebrurner dut het ook niet. Ziet drive wel maar brandt met fouten... :(

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 21:30 schreef eb170965 het volgende:
kheb ook nieuwst aspi-drivers geiinstalleerd. Helaas cdrwin en ook winoncd ondersteunen mijn lite-on 16x10x40 nog steeds niet. Ik denk dat het effen w8en wordt op nieuwere versies........
Wel balen, firebrurner dut het ook niet. Ziet drive wel maar brandt met fouten... :(
Raar min LiteOn 12x10x32 werkt wel met fireburner 1.06 maar weer niet met CDR-win. :'(

Kun je een linkje geven naar de nieuwste ASPI drivers ?

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 21:34 schreef Tweaker het volgende:

[..]

Raar min LiteOn 12x10x32 werkt wel met fireburner 1.06 maar weer niet met CDR-win. :'(

Kun je een linkje geven naar de nieuwste ASPI drivers ?
tuurlijk, wat dacht je van www.adaptec.com

4.60 zijn de laatste.... of zocht je soms forceaspi? effen search in google gebruiken....

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 21:37 schreef eb170965 het volgende:

[..]

tuurlijk, wat dacht je van www.adaptec.com

4.60 zijn de laatste.... of zocht je soms forceaspi? effen search in google gebruiken....
Als ik op hun site zoek krijg ik drivers uit 99. :? Dat zijn dus niet de nieuste helaas :'(

Verwijderd

Latere zijn er dacht iknie, daarna is er windows me en windows 2000 uitgekomen en die hebben ze er al inzitten....

theeft nix met aspi te maken trouwens maar puur met je brandersoftware.....

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:39

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Kijk wel uit met deze combo:

- Easy CD creator 5
- Nero 4.x.x.x nieuwe versie
-CDRwin 3.8 a/b/c/d

Ik heb met deze software geinstalleerd geen cd meer gebrand op 3 verschillende branders. Na handmatige removal van de ASPI bende uit mijn register in WIN2k wast weer goed.. alleen gebruik geen easy cd crator meer.. denk dus dat het daardoor kwam..

Was dus onder 2k .. andere win versies weetikniet.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E20 - energieprijzen, economische vluchtelingen (Dubai) en tax op vermogen.

Verwijderd

Ik heb volgende burnprogramma's geiinstalleerd:
Deze werken wel met lite-on 16x10x40
Nero 5.5
Easycd 5
Clonecd

En deze "nog"niet;
Winoncd 3.8
CDrwin 4.0a beta
Fireburner 1.06

Dit alles onder windows ME, kheb dus die 4.60 aspi-drivers geiinstalleerd maar dat maakte geen bal uit......

Kheb op andere partitie windows xp staan, kzal daar ook eens wat brandersoftware installeren, kijken hoe het daaro gaat.....

Verwijderd

Heb nu weer iets gevonden opde site.

Hier staat meer info over het onderstaande
Caution:
Do NOT install ASPI32.EXE with Windows 2000, Windows ME, Easy CD Creator 4.x, or with Windows Media Player 7.0. If you have one of these applications (or operating systems), you will be using a different aspi layer that will conflict with the one provided in this file.
Als je deze ASPI layer wilt instaleren, als je al een van die proggies hebt gehad, moet je de vorige dan eerst verwijderen en zo ja hoe kan dat ?

Verwijderd

Met forceaspi kun je eerst de oude drivers verwijderen en daarna nieuwe installeren (4.60 tenminste).

Er staat wel niet installeren onder windows me, maar ik heb het toch geprobeerd aangezien aspicheck aangaf dat "Aspienum.vxd" (wat dat ook wezen mag) dat die niet geiinstalleerd was....

Helaas merk ik totaal geen verschil, alle burnproggies werken zoals voor die tijd.....

Verwijderd

ASPI is geupdate maar cdrwin werkt nog steeds niet. :'(
Pagina: 1