Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste

Ik heb hier een probleem met een laptop.
Oorspronkelijk aangekocht met Windows 7, nu deze week laten upgraden naar Windows 10.
Wat heb ik nu, als ik opstart krijg ik na de opstartprocedure een zwart scherm te zien en zo blijft het, niettegenstaande ik het opstartmuziekje heb gehoord.

Een idee van mij was een om de laptop aan te sluiten op de Tv (HDMI-poort) en inderdaad daar was terug het beeld enkel op het tvscherm uiteraard.
Op mijn laptop blijft er dus een zwart scherm staan. Op de tv kan ik me aanmelden bij Windows en beginnen werken. Alles werkt op dit 2de scherm prima.

Natuurlijk zou ik graag vanop het scherm op mijn laptop willen werken ipv via de tv (2de scherm)

Wie wil mij verder helpen aub?

Groetjes

Gert

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Begin eens met de laptop helemaal bij te werken, gezien je niet aangeeft of je dat al hebt gedaan ga ik er vanuit van niet. Dus steeds geforceerd op updates laten zoeken, totdat 'ie niets meer vindt.

Verder, doe even een screenshot van je device manager?

En heb je al op de website van de fabrikant gekeken of er windows 10 drivers zijn voor je grafische kaart? Of voor windows 8 eventueel, bij geen windows 10?

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Kijk eens naar je toetsenbord.
Als t goed is, heb je een 'Fn' toets, links onderaan. Die activeert de secundaire functies van de F* toetsen bovenaan. Eén van die F* toetsen heeft meestal een schermwissel functie.
Probeer dus eens Fn + F* om schermwissel te doen.

Had hetzelfde een tijdje terug bij m'n oom. Ook een Win10 update gehad en toen geen beeld meer zodra je Windows zou moeten zien.
Extern scherm gaf wel netjes beeld.
Even schermwissel knopje: voila, beeld op de laptop.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?