moederbord voor 3350p cpu.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• techninja
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 21-01 20:12
Mijn vraag:

Mijn 'oude' medion pc heeft het begeven, ik heb geprobeerd om Windows etc. opnieuw te installeren dit mocht niet baten. Hierna heb ik hem weggebracht naar een plaatselijke winkel deze vertelde mij dat mijn moederbord stuk was. Dus nu zoek ik een nieuw goedkoop moederbord.

Relevante software en hardware die ik gebruik

Omdat het al een vrij oude pc is wil ik geen upgrade maar gwn zorgen dat het ding weer draait. Het gaat hier om een Medion akoya p5225d (MD8825). Hij heeft een 3350p cpu en een gtx 650 (niet veel soeps dus 😉). En gebruikt DDR3 RAM (1600MHz mocht dat belangrijk zijn).

Wat ik al gevonden heb:

Ik weet niks van moederborden daarom ook dit topic. Ik het volgens mij een moederbord met een fclga1155 socket nodig. Verder 2x DDR3 slot en een videokaart slot. Verder zo goedkoop mogelijk. Zijn er nog andere dingen zoals grote enz. waar ik op moet letten?
Zou dit een mogelijke oplossing kunnen zijn:
http://www.processorstore.../667345/msi-h81m-e34.html ?

Vriendelijke groeten techninja!

Alle reacties

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
je hebt een LGA1155 bord nodig inderdaad. verder weet ik niet of medion tegenwoordig nog afwijkende maten gebruikt etc.. maar als het gewoon weer draaien moet voor weinig geld: pricewatch: ASRock H61M-VG4

404 Signature not found