SSD plaatsen in Packard Bell S A5050

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdr-computer
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-04 11:22
Is er iemand die mij kan vertellen en uitleggen , eventueel via een video hoe ik een Packard Bell S A5050
kan openen zodat ik er een SSD in kan zetten, de HDD die er nu inzit moet eruit omdat daar het Locky Ransome virus opzit.
Ik wil de schijf bewaren voor als er een oplossing voor is want er staan voor mij belangrijke foto's op van mijn pas overleden vrouw en nog veel meer natuurlijk.

Alvast heel erg bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
YouTube: How to upgrade memory in Packard Bell OneTwo Computer

Bovenstaande is een tutorial om ram te vervangen. Je kunt denk ik bij 0:40 seconden al bij de hdd: zo te zien zit die onderaan, in het midden. Als dat inderdaad het geval is dan hoef je de pc dus niet verder te ontmantelen.

• thomas_n
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:01
Ik kan van jouw specifieke model geen duidelijke afbeeldingen vinden, maar zie wel dat de verschillende One Two modellen van elkaar kunnen verschillen. Stel dat jouw model er anders uitziet dan in het door dragon2 geplaatste filmpje, zou je misschien een foto van de achterkant kunnen plaatsen. De tweakers hier kunnen dan waarschijnlijk wel inschatten wat je open moet maken.

Als je dan steeds wanneer je tegen een mogelijk probleem aanloopt hier weet een foto plaatst, zouden we er met zijn allen wel uit moeten komen.

• sdr-computer
Is idd anders, ik hoop dat de link werkt naar de foto

• sdr-computer
Werkt niet, heb geen idee wat te doen om een foto te plaatsen, dus doe ik het maar zo.

Als je in google packard bell onetwo s a5055 typt en dan op afbeeldingen klikt zie je een plaatje van de achterkant bij bol.com staan (6de plaatje)

[ Voor 148% gewijzigd door sdr-computer op 21-09-2016 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdr-computer
Inmiddels bericht gehad van Packard Bell met uitleg hoe en wat te doen.

Problem solft
Pagina: 1