Wat vinden we er van?

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 21:40
Dit is misschien al het zoveelste topic, maar als het irriteert dan sluit het maar.
Ok maar ik wilde eigenlijk weten wat de gemiddelde tweaker nou van mijn pc vindt. En eventueel wat ik er nog op kan uitbreiden, of overklokken.

Specs:
Amd Duron 700
Asus A7v133
256 mb 133 mhz LD geheugen, CAS3
+nog een gare 128 133 mhz module, waar nog garantie op zit...
Asus V7100 geforce 2mx, 32 mb
Maxtor 15 gb 7200 rpm
quantum fireball cr 6 gb, 5200 rpm
creative labs sb64pci
asus-s400 40x cdrom
philips cdd-3610 cd/rw
procase midi tower :)
Philips 107s21
greetz.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 13:50

mvds

Totally awesome!

Kan je er mee doen wat je wilt doen? -> laten zitten, leuk systeem.

Heb je geld over? CPU Upgrade, GF2 Pro of GF3

Verwijderd

HD uitbreidden

Verwijderd

de cd brander :r

Verwijderd

en een betere cpu

• eX0duS
hhehehe nou ik moet zeggen dat ik de hardware van +- januari dit jaar is, dus dat is nog niet zo oud eigenlijk...
ja die cd brander is :r

• rambo-2001
  • Laatst online: 02-01-2024

rambo-2001

be anonymous

geluidskaart mag wel een upgrade krijgen tenzij je oren niet houden van beter geluid

cs skill - making a desert eagle out of tooth picks

• eX0duS
nou ik hoor geen verschil tussen de verschillende geluidskaarten hoor, en ik heb er een dolby surround prologic blablabla versterker er op aangesloten, dus geluid is op zich oke.

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 13:14 schreef het_beest het volgende:
nou ik hoor geen verschil tussen de verschillende geluidskaarten hoor, en ik heb er een dolby surround prologic blablabla versterker er op aangesloten, dus geluid is op zich oke.
ik heb in mijn server een SB64 Gold ISA en die is zelfs nog beter dan de SBlive 1024 in mijn 2e pc, maar de Platinum in dit pctje overruled.

• mvds

mvds

Totally awesome!

HD uitbreiden? Waarom dat dan? Hij heeft toch genoeg ruimte? Ik koop liever een CDR extra dan al die DiVX shit op mijn HD te moeten laten staan hoor. En al die progs die je niet gebruikt kan je net zo goed van je systeem afgooien, vertraagt toch alleen maar.

ik vind het onzin dat mensen zo nodig meer dan 10GB moeten hebben.

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 13:07 schreef het_beest het volgende:
Dit is misschien al het zoveelste topic, maar als het irriteert dan sluit het maar.
Ok maar ik wilde eigenlijk weten wat de gemiddelde tweaker nou van mijn pc vindt. En eventueel wat ik er nog op kan uitbreiden, of overklokken.

Specs:
Amd Duron 700
Asus A7v133
256 mb 133 mhz LD geheugen, CAS3
+nog een gare 128 133 mhz module, waar nog garantie op zit...
Asus V7100 geforce 2mx, 32 mb
Maxtor 15 gb 7200 rpm
quantum fireball cr 6 gb, 5200 rpm
creative labs sb64pci
asus-s400 40x cdrom
philips cdd-3610 cd/rw
procase midi tower :)
Philips 107s21
greetz.
Leuk systeempje. Alleen een beetje jammer van die Duron. Daar zou ik toch een Athlon 1G voor in de plaats doen.

• eX0duS
nou die geluidskaart is het upgraden dus niet waard, en op die cd/rw ben ik allang op uitgeken, maar helaas moet mijn scooter eerst ff een super grote beurt hebben, dus dat gaat ook ruggen kosten. (dat is een beetje overdreven, maar goed). Maar als ik geld overhou wil ik misschien nog een andere fikker gaan kopen, of weet iemand een beter idee wat ik met het geld kan doen?

• eX0duS
Op donderdag 28 juni 2001 13:18 schreef Onis het volgende:

[..]

Leuk systeempje. Alleen een beetje jammer van die Duron. Daar zou ik toch een Athlon 1G voor in de plaats doen.
is zo'n duron dan echt zo bagger? hij is toch makkelijker over te klokken dan een athlon, of begrijp ik dat verkeerd??? ik weet ook niet goed hoe ik dat overklokken ga doen, want om nou te kleuren daar heb ik geen zin in... en ik weet ook niet hoe hoog ik de fsb speed kan zetten, zonder dat mijn pci kaarten gaar worden enzo...

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 13:20 schreef het_beest het volgende:

[..]

is zo'n duron dan echt zo bagger? hij is toch makkelijker over te klokken dan een athlon, of begrijp ik dat verkeerd??? ik weet ook niet goed hoe ik dat overklokken ga doen, want om nou te kleuren daar heb ik geen zin in... en ik weet ook niet hoe hoog ik de fsb speed kan zetten, zonder dat mijn pci kaarten gaar worden enzo...
je moet em gewoon fftjes inkleuren en een mooi koelertje erop hangen, paar casefannetjes en je hebt em zo op 1000

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 13:17 schreef obsidian het volgende:
HD uitbreiden? Waarom dat dan? Hij heeft toch genoeg ruimte? Ik koop liever een CDR extra dan al die DiVX shit op mijn HD te moeten laten staan hoor. En al die progs die je niet gebruikt kan je net zo goed van je systeem afgooien, vertraagt toch alleen maar.

ik vind het onzin dat mensen zo nodig meer dan 10GB moeten hebben.
WOT?!?!?! ik moet meer dan 10 gig omdat:
in 1 nacht download mijn pc meestal meer dan 10 gig!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06 23:09
leuk systeempje.
ennehh ik heb dezelfde brander (CDD 3600 - scsi, dat wel) en er is niks mis mee!

• eX0duS
ik heb al een chrome orb koeler, that must do the trick, not? maarrreh... ja dat kleuren zit me niet zo lekker, want ja ik heb twee linkerhanden, en alles gaat altijd stuk enzo bij mij...
[zielig mode]

• eX0duS
nog iemand creative ideeen?

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 25-05 17:40

Stoffel

Engineering the impossible

Op donderdag 28 juni 2001 13:26 schreef het_beest het volgende:
ik heb al een chrome orb koeler, that must do the trick, not? maarrreh... ja dat kleuren zit me niet zo lekker, want ja ik heb twee linkerhanden, en alles gaat altijd stuk enzo bij mij...
[zielig mode]
Orbs zuigen, maar in jouw geval is het wel genoeg ja...

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08 09:34
[b]Op donderdag 28 juni 2001 13:07 quantum fireball cr 6 gb, 5200 rpm
Draait ie niet een beetje te langzaam? :)

Verwijderd

brander eruit knallen |:(
k heb m ook nog, maar geen geld voor plextor, nog ff doorsparen voor de dvd fikker

• eX0duS
ff optopic
die alizee is wel een lekker wijf (ok, mooi meisje dan)
zo dat heb ik ook weer gezegt
ehr...
[ontopic]
jaja die cd/rw sux :r dat weet ik nu wel, maar als ik het goed begrijpt is de hardware ok???

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08 09:34
ja hoor, veel plezier ermee ;)

• eX0duS
Op donderdag 28 juni 2001 13:51 schreef wouter76 het volgende:
ja hoor, veel plezier ermee ;)
eh... ikke niet begrijp...

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op donderdag 28 juni 2001 13:24 schreef SiCnEsSs het volgende:

[..]

WOT?!?!?! ik moet meer dan 10 gig omdat:
in 1 nacht download mijn pc meestal meer dan 10 gig!
En heb je alles wat je download ook echt nodig? En 10GB in 1 nacht? En dat elke nacht? Lijkt mij niet. Dat wil zeggen dat jij ongeveer een continue DL snelheid moet hebben van bijna 400KB (ja byte ja) per sec.

Lijkt me dus wel een beetje overdreven. En als dat wel zo is dan ben je waarschijnlijk een uitzondering. Ik download veel maar niet elke nacht 10GB hoor. Dat doe ik misschien per maand.

Lijkt mij dat je lokale winkel wel blij is met je 15 CD's per nacht. :)

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Hier heeft alleen de topic-starter wat aan, dus sorry

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.