Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben bezig om een nieuwe PC samen te stellen die goed is voor de komende 4/5 jaar om te gamen, 3D te modeleren en te renderen en eventueel makkelijk upgradebaar
Wat mag het systeem gaan kosten?
Qua budget dacht ik om voor 1500 euro toch wel een beetje redelijke pc te kunnen aanschaffen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst hieronder
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat wel uit naar een intel cpu en Nvidia gpu
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een gemiddelde grote PC (atx) is voor mij prima. liefst niet al te luid en qua stroomverbruik maakt het me niets uit
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om heel fanatiek te gaan overklokken maar ik wil wel de mogelijkheid hebben
Wat verwacht je van ons?
Ik heb inmiddels een lijst gemaakt met onderdelen, graag hoor wat jullie van deze samestelling vinden en wat er eventueel nog beter kan. om deze efficienter te maken.
Waar ik nog een beetje over inzit is de PSU (is deze goed genoeg) en eventuele airflow (moeten hier nog extra fans bij)
ook was wel benieuwd of het makkelijk is om hier een ledstrip in te plaatsen en deze mee te laten kleuren met de leds van de case. zo ja, welke heb ik nodig?
Alvast bedankt voor het advies!
M.v.g.
Berend Dekker
Ik ben bezig om een nieuwe PC samen te stellen die goed is voor de komende 4/5 jaar om te gamen, 3D te modeleren en te renderen en eventueel makkelijk upgradebaar
Wat mag het systeem gaan kosten?
Qua budget dacht ik om voor 1500 euro toch wel een beetje redelijke pc te kunnen aanschaffen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst hieronder
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat wel uit naar een intel cpu en Nvidia gpu
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een gemiddelde grote PC (atx) is voor mij prima. liefst niet al te luid en qua stroomverbruik maakt het me niets uit
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om heel fanatiek te gaan overklokken maar ik wil wel de mogelijkheid hebben
Wat verwacht je van ons?
Ik heb inmiddels een lijst gemaakt met onderdelen, graag hoor wat jullie van deze samestelling vinden en wat er eventueel nog beter kan. om deze efficienter te maken.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 245,50 | € 245,50 |
| 1 | MSI Z170A KRAIT GAMING 3X | € 145,95 | € 145,95 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming | € 461,- | € 461,- |
| 1 | Seagate Barracuda STBD2000201, 2TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Phanteks Eclipse P400 - Wit | € 70,49 | € 70,49 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 28,49 | € 28,49 |
| 1 | Phanteks Enthoo Luxe Multicolor LED Strip 1 meter | € 14,11 | € 14,11 |
| 1 | Arctic Freezer i32 | € 27,95 | € 27,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 77,99 | € 77,99 |
| 1 | Corsair RM550x | € 94,56 | € 94,56 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 154,90 | € 154,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.320,94 | |
Waar ik nog een beetje over inzit is de PSU (is deze goed genoeg) en eventuele airflow (moeten hier nog extra fans bij)
ook was wel benieuwd of het makkelijk is om hier een ledstrip in te plaatsen en deze mee te laten kleuren met de leds van de case. zo ja, welke heb ik nodig?
Alvast bedankt voor het advies!
M.v.g.
Berend Dekker