Waar bestand

Pagina: 1
Acties:
  • 489 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet mijn adresbestand omzetten naar een andere computer.
Hoe heet het bestand en waar kan ik deze vinden.

Alvast bedankt voor uw reacties.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Geef eens meer informatie, zoals welk programma je gebruikt, Windowsversie, etc. Dit is geen helpdesk, je zult zoveel mogelijk info moeten geven. Wat heb je zelf al geprobeerd?

[ Voor 27% gewijzigd door gambieter op 20-09-2016 11:58 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:32
Welk OS en welk programma gebruik je daarvoor.
Ow wordt al gevraagd

[ Voor 23% gewijzigd door Mel33 op 20-09-2016 11:58 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Meestal pak ik deze met mijn rechterhand op (kan ook links) en zet deze bij een andere computer neer :+

Afbeeldingslocatie: http://www.moolhuijsen.nl/resize/VNKZ1300.jpg/kaartenmolen-rolodex-rl66704-57x102mm-500krt-zw.jpg

Maar OT: geen flauw idee idee wat je bedoelt, als je geen verder informatie geeft

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Welkom op tweakers. :)
We zouden je graag helpen, maar dat is onmogelijk zonder dat je meer informatie geeft. Nu wordt t gokken.

Dit topic gaat daarom dicht. Het algemeen beleid #quickstart vind je tips hoe je een topic start. Lees die even door en start dan rustig een nieuw topic.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.