Toon posts:

Chaintech good or bad?

Pagina: 1
Acties:
  • 202 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een chaintech 7KJD en hij loopt als een trein,

Alles is ok in te stellen(voltage/multiplier etc)

Ik lees er alleen weinig over op dit forum.

Is Chaintech good or bad?

Verwijderd

Goede ervaringen mee... Toch al wel 20 pc'tjes probleemloos geassembleerd... :7

Verwijderd

Zeer slechte ervaringen mee. Twee keer een Chaintech-moederbord gehad, gingen beide binnen een maand kapot zonder oc'en ofzo.

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
heb hier Chaintech 6BTM. Al wat ouder. Me geforce 2 MX heb ik af moeten plakken zodat ie op AGP 1X staat, en hij kan maar tot 600 mhz p3. Wel 4 geheugen bankjes die alle ram vreten. En HEEL stabiel bord.

specs

Verwijderd

Persoonlijk ook zeer goede ervaringen met chaintech, 15+ pc's mee gebouwd(bedrijfs pc's), Chaintech was bovendien 1 van de eerste met een jumper-less mainbords. Met voltage tweaks in BIOS.

Maar voor mezelf zou ik toch liever Abit, Asus, of MSI kopen.

Verwijderd

Heb ook een 6BTM hier. Geen problemen met mijn chaintech bord gehad, heel erg stabiel dus.

Stap in de zomervakantie over op een AMD systeem en Chaintech is de eerste fabrikant die een moederbord gebaseerd op de sis 735 chipset heeft bekendgemaakt, dus ik ben
erg benieuwd hoe dit bordje van hen zal worden.

• NiGeLaToR
  • Laatst online: 15:57

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Werkt goed, niet duur, alleen errug standaard.. vindt ook de layout en de manual e.d. beetje zuinig. Aan de andere kant, de meeste mensen doen hun pc kast nooit open.. dus dan boeit dat ook niet.

Maakt reviews bij IOTDomotica.nl . Podcast bij Kophi: ook op YT.

• psilo
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02-2025
chaintech is ok

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:35

scorpionv

This space for rent

Chaintech is wel goed, je kan er alleen geen reet mee. Zeg maar een kruising tussen de betrouwbaarheid van Asus en de niet tweakbaarheid van een Jetway.

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

nou chaintech boardjes niet overclockbaar???

hehehe

Dan had je zeker een geremarkte proc in je kassie jonge

• 4POX
  • Nu online

4POX

Everybody is wired

Chaintech.. Geen problemen mee.. Is 1 van de weinige MB fabrikanten die vroeger 4 dimmsloten op hun moederbord deden.. In mijn server zit een chaintech plank met een intel BX chippie.. En dat ding liep zonder problemen 55 dagen onder win2000.. Maar moest helaas plat omdat ik een andere printer driver had.. :(

AKA Rinkel weblog

Pagina: 1