Hallo, ik ga binnenkort mijn eerste huis kopen, en nu ben ik op zoek naar een mooie 5.1 opstelling, voor het kijken van films, spelen van games, en het luisteren van muziek. Ik zie echter door de bomen het bos niet meer, en ik hoop dat jullie mij een handje kunnen helpen.
Zelf twijfel ik nog, ik kan namelijk voor een mooi prijsje een Harman Kardon BDS 885s set aanschaffen. Dit zou ongeveer uitkomen op 1000 euro. Kan ik voor het budget van 1000 euro beter een los 5.1 setje en een receiver aanschaffen? Of denken jullie dat de prijs/kwaliteit verhouding goed is van de Harman Kardon BDS 885s voor die prijs?
Ik zoek een?
5.1 opstelling voor het bekijken van films, spelen van games, en luisteren naar muziek.
Wat is je budget?
1000 euro(dit bedrag mag hoger uitvallen)
Wat heb je zelf al gevonden?
Harman Kardon BDS 885s
Teufel System 4 THX in combinatie met de Denon AVR-X1200W
Alvast bedankt!
Zelf twijfel ik nog, ik kan namelijk voor een mooi prijsje een Harman Kardon BDS 885s set aanschaffen. Dit zou ongeveer uitkomen op 1000 euro. Kan ik voor het budget van 1000 euro beter een los 5.1 setje en een receiver aanschaffen? Of denken jullie dat de prijs/kwaliteit verhouding goed is van de Harman Kardon BDS 885s voor die prijs?
Ik zoek een?
5.1 opstelling voor het bekijken van films, spelen van games, en luisteren naar muziek.
Wat is je budget?
1000 euro(dit bedrag mag hoger uitvallen)
Wat heb je zelf al gevonden?
Harman Kardon BDS 885s
Teufel System 4 THX in combinatie met de Denon AVR-X1200W
Alvast bedankt!
[ Voor 6% gewijzigd door EValentino op 20-09-2016 16:19 ]