Als ik naar je huidige design kijk vallen er wel een paar dingen op.
1. Waarom die verspringende header als ik naar een andere pagina ga. Dat leest echt heel erg irritant.
2. Een niets zeggende compare knop, die me een loader laat zien als ik er op klik, en er gebeurt niets.
3. Waarom een mix van een singlepage-site en dan toch weer losse pagina's voor andere dingen? Klik je op about dan scroll je naar beneden, klik je op services of partners, ga je naar een andere pagina.
4. Linkje op je partnerpagina is leuk, maar die opent niet in een nieuwe tab. Een prima manier om je bezoekers kwijt te raken

5. Op je hoofdpagina heb je info over je services staan. Maar dat is info die op je servicespagina niet terug te vinden is. Terwijl je die daar juist wilt vinden.
6. Voor wat betreft die carousel/slider. Dumpen dat onding. Sliders suck(
http://shouldiuseacarousel.com).
7. Het order form. Weer die stomme fade in die me doet wachten om vervolgens op een pagina te komen zonder navigatie.
8. Op de servicepagina staat je footer ineens halverwege m'n scherm, in plaats van onderaan. Ik krijg het idee dat je iedere pagina opnieuw maakt, in plaats van een vaste header en footer te gebruiken (zeker omdat de code niet overal precies hetzelfde is).
9. Fades op de servicepagina

10. Wat moet je met een game developer in jullie team?
11. Formvalidatie? Ik krijg een error, als ik dan terugga (want ik krijg een nieuwe pagina met enkel een regeltje text). Dat is iets dat we echt al 15 jaar prima inline kunnen doen.
12. De formvelden zijn ineens RTL?
13. Er staat nergens dat m'n passphrase 10 karakters moet zijn. Wel een linkje, dat me van die pagina afschopt als ik daarop klik.
14. De formvalidatie slaat sowieso nergens op, blijkbaar zijn ë, ñ, ` en - niet toegestaan in namen. Althans, die gooien allemaal 'invalid character in name'.
Afgezien van die punten zijn er me nog een paar dingen echt niet duidelijk.
Wat verkoop je nu eigenlijk? Maak je websites? Dan verwacht ik op z'n minst een portfolio om te zien wat je al gemaakt hebt.
Doe je iets met security? Prima, maar vertel dan ook wat je doet, want dat kan ik nergens vinden. Iemand die zich drukt maakt om de veiligheid van z'n website wil echt wel iets meer weten dan dat jullie bugs gaan zoeken. Waarom zou ik 300$ bij jullie neertellen, als ik voor 200$ ook bij Sucuri terecht kan?
En software? Daarover kan ik nog minder vinden, behalve dat jullie alles kunnen bouwen. Maar dat kun je niet, en dat weet je klant ook.
Er staan volgens mij veel dingen op je website die niet waar zijn, of die je niet waar kan maken. Daardoor krijg je nooit vertrouwen van een potentiele klant. Bijvoorbeeld de claim dat jullie partners flinke omzetten gehaald hebben doordat jullie een groot advertentienetwerk hebben. Ik geloof er geen klap van om eerlijk te zijn, en potentiele partners dus ook niet. Tenzij je het kunt onderbouwen, maar dat zie ik je nergens doen op de website.
En als ik dan de volgende quote zie
We have piled by some partners and found out that their business grew faster when they partnered with us. Mainly because their website got more visitors.
Wacht... dus je doet ook al SEO? Het klinkt mij eerlijk gezegd als onzin in m'n oren.
ecause we as Skiphix create a lot of websites, we have a wide network of potential nodes with advertisement-possibilities. We can use those possibilities to display your advertisement on all those websites
Maar nergens noem je aantallen. Als je niets hebt is 2 al veel, maar een adverteerder wil weten wat het hem op gaat leveren. Nu hoef je niet alles op je site te zetten, maar een idee welke sites deel uitmaken van je advertentienetwerk zal een stuk duidelijker zijn.
Partners get a discount of 50% on all our services. Plus, they get personal and premium support 24/7.
24/7 support? Wie gaat dat doen? Kruip jij uit je bed om 3:30 's nachts als er ergens een server omgevallen is? Lijkt me onwaarschijnlijk.
Als ik naar jullie website kijk heb ik eigenlijk nog steeds geen idee wat jullie nu exact doen, waarom ik voor jullie zou gaan kiezen (echte informatie staat er niet) en het geeft me een weinig vertrouwd gevoel.
Ik vraag me ook af of je richten op security, websites bouwen, software ontwikkelen en adverteren niet veel te hoog gegrepen is? Waarom niet focussen op 1 van die dingen waar je goed in bent?