Goedeavond iedereen,
Ik zit al een tijd rond te kijken en heb ondertussen al heel wat samenstellingen gemaakt, maar telkens hoor ik 'of dit is niet goed, of dat is niet goed'. Hopelijk hebben jullie goed advies voor mij!
Als eerste; Ik wil mijn computer gebruiken voor videobewerking, streamen, gamen ( vooral League of Legends ), maar wil in de toekomst wel betere en zwaardere spellen kunnen spelen. Daarnaast wil ik 2 á 3 beeldschermen.
Ik zit te twijfelen over mijn budget. Sommige zeggen dat ik met €1200-€1500 redelijk in de buurt kom van een 'super game pc'. Mijn budget zelf is €2000.
Dit is mijn huidige samenstelling: http://pcpartpicker.com/user/Yelal/saved/s2VV3C.
Ik heb alleen een paar eisen:
-Cosmos ii behuizing
-Liquid cooling CPU/GPU
-SSD opstart ( 250-500GB )
-2 TB
-16 GB werkgeheugen
-Toevoeging: Ik wil een stille computer. Praktisch geluidsloos...
Ik heb aan een vriend gevraagd of hij ook een pc wilt samenstellen voor €2000,- en dit is zijn pc:
Voeding:Corsair: CX850M, 850 Watt voeding
SSD: Crucial MX300, 525 GB SSD
RAM: Corsair 16 GB DDR4-2133 Kit, Werkgeheugen
CPU: Intel® Core i7-6700K, 4,0 GHz (4,2 GHz Turbo Boost) socket 1151 processor
Geheugen: HGST Travelstar 7K1000, 1 TB Harde schijf
Liquid cooling: Corsair Cooling Hydro Series H100i v2, Waterkoeling
GPU: EVGA GeForce GTX 1080 SC, Grafische kaart
Behuizing: Corsair Obsidian 450D window
Blue Ray brander: LG BH16NS55, Blu-ray brander
En nog 1: ASUS BW-16D1HT Silent, Blu-ray brander
Moederbord: MSI B150 GAMING M3, socket 1151 moederbord
------------------------- €2000,-
Ikzelf ben eerlijk gezegd, helemaal gek op de Sabertooth X99, waarom... No Clue.. Misschien wel een mooi beest...
Verder is 1 Blue ray voor mij genoeg.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen om een goede samenstelling te creeëren, zodat ik aankomende week misschien nog wel aan de slag kan gaan met een 'up-to-date' pc'tje.
Mochten er nog vragen zijn, of ik heb me niet aan de regels gehouden. PM me. Heb ze namelijk niet gelezen
Met vriendelijke groet,
Mike !
Ik zit al een tijd rond te kijken en heb ondertussen al heel wat samenstellingen gemaakt, maar telkens hoor ik 'of dit is niet goed, of dat is niet goed'. Hopelijk hebben jullie goed advies voor mij!
Als eerste; Ik wil mijn computer gebruiken voor videobewerking, streamen, gamen ( vooral League of Legends ), maar wil in de toekomst wel betere en zwaardere spellen kunnen spelen. Daarnaast wil ik 2 á 3 beeldschermen.
Ik zit te twijfelen over mijn budget. Sommige zeggen dat ik met €1200-€1500 redelijk in de buurt kom van een 'super game pc'. Mijn budget zelf is €2000.
Dit is mijn huidige samenstelling: http://pcpartpicker.com/user/Yelal/saved/s2VV3C.
Ik heb alleen een paar eisen:
-Cosmos ii behuizing
-Liquid cooling CPU/GPU
-SSD opstart ( 250-500GB )
-2 TB
-16 GB werkgeheugen
-Toevoeging: Ik wil een stille computer. Praktisch geluidsloos...
Ik heb aan een vriend gevraagd of hij ook een pc wilt samenstellen voor €2000,- en dit is zijn pc:
Voeding:Corsair: CX850M, 850 Watt voeding
SSD: Crucial MX300, 525 GB SSD
RAM: Corsair 16 GB DDR4-2133 Kit, Werkgeheugen
CPU: Intel® Core i7-6700K, 4,0 GHz (4,2 GHz Turbo Boost) socket 1151 processor
Geheugen: HGST Travelstar 7K1000, 1 TB Harde schijf
Liquid cooling: Corsair Cooling Hydro Series H100i v2, Waterkoeling
GPU: EVGA GeForce GTX 1080 SC, Grafische kaart
Behuizing: Corsair Obsidian 450D window
Blue Ray brander: LG BH16NS55, Blu-ray brander
En nog 1: ASUS BW-16D1HT Silent, Blu-ray brander
Moederbord: MSI B150 GAMING M3, socket 1151 moederbord
------------------------- €2000,-
Ikzelf ben eerlijk gezegd, helemaal gek op de Sabertooth X99, waarom... No Clue.. Misschien wel een mooi beest...
Verder is 1 Blue ray voor mij genoeg.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen om een goede samenstelling te creeëren, zodat ik aankomende week misschien nog wel aan de slag kan gaan met een 'up-to-date' pc'tje.
Mochten er nog vragen zijn, of ik heb me niet aan de regels gehouden. PM me. Heb ze namelijk niet gelezen
Met vriendelijke groet,
Mike !