Mijn vraag
Wat is in jullie ogen op dit moment het beste alternatief voor een Macbook Pro?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Gezocht naar relevante topics.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Vooral zakelijk gebruik en fotobewerking/licht grafisch ontwerp, maar ik reis veel dus de laptop moet niet groter dan 14" zijn, een lange accuduur hebben en een stevige (aluminium) behuizing. En een mat scherm.
Wat mag je laptop gaan kosten?
+- €1000
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Yes, zie hierboven.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb goede ervaringen met Asus en slechte ervaringen met Acer laptops. Verder ben ik niet van plan om over te stappen naar Apple, vandaar mijn vraag
Mochten binnenkort (tot einde van het jaar) nieuwe laptops uitkomen die beter aansluiten dan sta ik daar ook open voor. Ik heb geen haast.
Wat is in jullie ogen op dit moment het beste alternatief voor een Macbook Pro?
Relevante software en hardware die ik gebruik
- Photoshop
- inDesign
- Illustrator
- Metatrader 5
- Camtasia
Gezocht naar relevante topics.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Vooral zakelijk gebruik en fotobewerking/licht grafisch ontwerp, maar ik reis veel dus de laptop moet niet groter dan 14" zijn, een lange accuduur hebben en een stevige (aluminium) behuizing. En een mat scherm.
Wat mag je laptop gaan kosten?
+- €1000
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Yes, zie hierboven.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb goede ervaringen met Asus en slechte ervaringen met Acer laptops. Verder ben ik niet van plan om over te stappen naar Apple, vandaar mijn vraag
Mochten binnenkort (tot einde van het jaar) nieuwe laptops uitkomen die beter aansluiten dan sta ik daar ook open voor. Ik heb geen haast.
[ Voor 0% gewijzigd door JackieTreehorn op 19-09-2016 21:19 . Reden: Toevoeging eisen ]